کد خبر: 678058
تاریخ انتشار :

واکنش فرمانده نیروی دریایی سپاه به اقدام ناوگروه ۸۶ ارتش

فارس/ فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: شکوه کاری که نیروی دریایی ارتش در ناوگروه ۸۶ رقم زده بسیار ارزشمند است و دور زدن شاخ آفریقا و طی کردن تلاطم‌های دریایی و عبور از اقیانوس‌ها کار بسیار بزرگی است.

واکنش فرمانده نیروی دریایی سپاه به اقدام ناوگروه ۸۶ ارتش
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه امروز در حاشیه مراسم تجلیل از روابط عمومی‌های این نیرو با اشاره به اهمیت مجاهدت دلاوران نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی اظهار داشت: شکوه کاری که نیروی دریایی ارتش در ناوگروه ۸۶ رقم زده بسیار ارزشمند است و دور زدن شاخ آفریقا و طی کردن تلاطم‌های دریایی و عبور از اقیانوس‌ها کار بسیار بزرگی است.

وی افزود: دنا در امواج سنگین اقیانوس خوب عمل کرده و این ساخته دست ایرانی است.

سردار تنگسیری ادامه داد: پیش از انقلاب اسلامی، آمریکایی‌ها برای آوردن این شناورها باید حضور مستشاری می‌داشتند اما پس از انقلاب و با خودباوری و اعتماد ملی توانستیم خودمان روی پای خودمان بایستیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه بیان داشت: تحمل این رول پیچ‌ها و تلاطم‌های سخت توسط رزم ناو دنا نشانه درخشندگی این ماموریت است و من دست تمام رزمندگان نیروی دریایی ارتش را می‌بوسم که چنین افتخار بزرگی برای کشور آفریدند.

وی تاکید کرد: هیچ فاصله‌ای میان ارتشی و سپاهی در دفاع از کشور وجود ندارد و باید با استقبالی گرم و با شکوه از این دلاوران در این ناوگروه، اقدام صورت گرفته را افتخار ملی بدانیم.

سردار تنگسیری تصریح کرد: دور زدن دنیا کار بزرگی بود و این شجاعت فرزندان ملت ایران را تبریک می‌گویم و ما به کوری دشمنان سربازیم و تحت اوامر رهبری هستیم و دشمنان بدانند که نمی‌توانند بین سپاه و ارتش فاصله‌ای ایجاد کنند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در پایان گفت: وحدت ارتش و سپاه و همدلی میان ما ناگسستنی است و با یکدیگر پای متجاوز را خرد می کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها