کد خبر: 678462
تاریخ انتشار :

آخرین وضعیت پرونده تروریستی شاهچراغ؛ از قصور انتظامات تا اعدام دو تروریست

تسنیم/ ‌‌رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: حکم ۲ تروریست حرم شاهچراغ در خیابان ۹ دی اجرا می‌شود.

آخرین وضعیت پرونده تروریستی شاهچراغ؛ از قصور انتظامات تا اعدام دو تروریست
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید کاظم موسوی صبح امروز به همراه دادستان عمومی و انقلاب مرکز شیراز و مدیر کل بازرسی استان فارس در دیداری با اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهر شیراز دیدار و گفتگو کرد.

وی درباره آخرین وضعیت پرونده حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، مسمومیت دانش‌آموزان در مدارس و برخورد با مفسدین و بستر‌های این موضوع گفت: حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) دو بعد دارد که یک قسمت مربوط به قصور و کوتاهی در بخش انتظامات است که در دادسرای نظامی فارس پرونده این موضوع در دست رسیدگی است. همچنین قسمت دوم پرونده این موضوع در دادسرای عمومی و انقلاب رسیدگی شد و کیفرخواست برای متهمین صادر شد. 

وی گفت: باتوجه به اینکه تروریست اصلی این حادثه در شب وقوع حادثه به درک واصل شد از تعداد پنج نفر تروریست دیگر دو نفر حکم اعدام آن‌ها تأیید شده و به زودی حکم اعدام آن‌ها در خیابان 9 دی اجرا می‌شود. 

رییس کل دادگستری استان فارس همچنین در خصوص مسمومیت دانش آموزان گفت: این موضوع جنبه روانی داشت و معتقدم این حادثه در فارس ساختگی بود. چرا که مسمومیت دارای علائم است و باتوجه به دستگیری و بازداشت چند مجرم در شهر لارستان، اغلب آن‌ها دانش آموزانی بوده که ترک تحصیل کرده بودند. 

حجت الاسلام و المسلمین موسوی همچنین از دستگیری عاملین رعب و وحشت در این موضوع خبر داد و گفت: بزودی در خصوص این موضوع اطلاع رسانی می‌شود. 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها