کد خبر: 678707
تاریخ انتشار :

چهارمین هیات رئیسه مجلس یازدهم سوگند یاد کردند

خانه ملت/ مراسم تحلیف اعضای هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در اجلاسیه چهارم دوره یازدهم برگزار شد.

چهارمین هیات رئیسه مجلس یازدهم سوگند یاد کردند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

اعضای هیات رئیسه مجلس در اجلاسیه چهارم دوره یازدهم، امروز (سه‌شنبه، 2 خرداد ماه) پس از کسب اکثریت آرا با حضور در جایگاه هیات رئیسه مراسم سوگند را به جا آورده و متن سوگند نامه را قرائت کردند.

متن سوگند هیات رئیسه به شرح زیر است:

"من به عنوان عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در برابر قرآن مجید به خداوند قادر متعال سوگند یاد می‌کنم که حداکثر توان خودرا برای اجرای آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی با مراعات بی‌طرفی کامل در انجام وظایف بکار گیرم و از هرگونه اقدام مخالف آیین‌نامه اجتناب نمایم."

محمدباقر قالیباف پس از قرائت سوگند هیأت رئیسه جدید مجلس در اجلاسیه چهارم گفت: جا دارد که از همه عزیزان و یکایک نمایندگان محترم در انتخاب اعضای جدید در اجلاسیه چهارم و عزیزانمان در هیأت رئیسه دوره قبل تقدیر و تشکر کنم، مخصوصاً از برادر عزیزمان آقای نیکزاد، به عنوان نایب رئیس اول و آقای حاجی دلیگانی که انصافاً در هیأت رئیسه زحمات بسیار زیادی کشیده و از صبح زود روزهای صحن تشریف داشته و زحمت می‌کشیدند.

وی با بیان اینکه بنده وظیفه دارم از همه این عزیزان تشکر کنم، افزود: همچنین از برادرمان آقای دشتی در بخش نظار و حوزه مالی و اداری مجلس که زحمت کشیده‌اند، تشکر می‌کنم.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: همچنین از برادر عزیزمان آقای امیرآبادی که از دوستان باسابقه هستند و همراهی که در امورات نمایندگان داشتند، تقدیر و تشکر دارم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها