کد خبر: 678751
تاریخ انتشار :

تکرار لفاظی‌های سران صهیونیست علیه برنامه هسته‌ای ایران

رئیس شورای امنیت رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه لفاظی های سایر سران این رژیم علیه برنامه صلح آمیز هسته ای ایران و محور مقاومت را تکرار کرد.

تکرار لفاظی‌های سران صهیونیست علیه برنامه هسته‌ای ایران
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

«تساحی هنگبی» رئیس شورای امنیت رژیم صهیونیستی امروز در جدیدترین لفاظی های خود مدعی شد که این رژیم توانسته تا در برنامه صلح آمیز هسته ای ایران تاخیر ایجاد کند.

هنگبی در این ارتباط مدعی شد: ما وقت را تلف نکرده و موفق شدیم که در پروژه هسته ای ایران تاخیر ایجاد کنیم.

رئیس شورای امنیت رژیم صهیونیستی در عین حال با نقض این ادعای خود، از پیشرفت هسته ای ایران ابراز نگرانی کرد.

او همچنین از برنامه غنی سازی ایران برای استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای ابراز نگرانی کرد و در عین حال سیاست کهنه رژیم صهیونیستی برای ایران هراسی را در پیش گرفت و به طور ضمنی تلاش کرد که ایران را متهم به تلاش برای غنی سازی ۹۰ درصدی کند و گفت: غنی سازی اورانیوم از سوی ایران به میزان ۹۰ درصد خط قرمزی برای جهان است.

هنگبی همچنین بدون توجه به وضعیت بحرانی داخلی رژیم صهیونیستی و ضعف جبهه داخلی و ارتش این رژیم به اذعان خود صهیونیستها و نیز اذعان ضمنی به تنها بودن تل آویو در مقابله با ایران گفت: اگر همه راه ها به نتیجه نرسد، نتانیاهو از حمایت و پشتیبانی برای حمله به تاسیسات هسته ای ایران برخوردار خواهد شد.

هنگبی همچنین به اختلاف واشنگتن و تل آویو درباره نحوه تعامل با موضوع صلح آمیز هسته ای ایران اشاره کرد و گفت: واشنگتن معتقد است که راه حل دیپلماتیک برای بازداشتن ایران از پروژه هسته ای اش مطرح است اما ما شک و تردید داریم.

او ادعاها درباره توان رژیم صهیونیستی در مقابله با ایران را درحالی مطرح کرد که رژیم صهیونیستی اکنون در بدترین شرایط تاریخی، در بعد داخلی و خارجی قرار دارد؛ به طوری که در داخل با تظاهرات اعتراض آمیز روبه‌روست و در خارج نیز، از طرف متحدان این رژیم منزوی شده و تحت فشار حملات مبارزان فلسطینی و محور مقاومت قرار دارد.

مقامات بلندپایه سیاسی و نظامی جمهوری اسلامی ایران نیز به رژیم صهیونیستی درباره هرگونه ماجراجویی نظامی هشدار داده و تاکید کرده اند که پاسخی کوبنده به آن خواهند داد.

منبع:ایرنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها