کد خبر: 679215
تاریخ انتشار :

پیام فرمانده ارتش به وزیر کشور درباره ناوگروه ۸۶ نداجا

ایسنا/ فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیام از همراهی و پشتیبانی وزیر کشور، استانداران و فرمانداران در راستای برگزاری آیین بزرگداشت سراسری استقبال از دریادلان ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش قدردانی کرد.

پیام فرمانده ارتش به وزیر کشور درباره ناوگروه ۸۶ نداجا
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش ارتش، متن پیام امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی برای تقدیر از ۲۹ استان پشتبان در استقبال از دریادلان ناوگروه ۸۶ به این شرح است: «بسم الله الرحمن الرحیم.برادر ارجمند جناب آقای دکتر احمد وحیدی.  وزیر محترم کشور جمهوری اسلامی ایران. سلام علیکم. با توکل به خداوند متعال و در اجرای تدبیر فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی) تکیه بر ایمان، توانمندی، دانش و تخصص کارکنان و بهره‌گیری از تجهیزات بومی، ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران موسوم به کد ۳۶۰، امواج سهمگین اقیانوس‌ها را پشت سر گذاشت و پس از هشت ماه دریانوردی با پیمایش کره زمین و ثبت طولانی‌ترین دریانوردیِ تاریخ کشور، طی روزهای اخیر به میهن عزیز بازگشت که مورد تفقد فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) قرار گرفت.

بی تردید تحقق این اقدام راهبردی و حرکت بزرگ و خطیر نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران محصول همدلی فرزندان دریادل ایران اسلامی از ۲۹ استان کشور است که همچون انگشتان یک مشت گره کرده نماد انسجام، اتحاد و قدرت ملت بزرگ ایران اسلامی در مقابل دشمنان بوده و با امید آفرینی، ارتقای روحیه مردم شریف کشورمان و شادی دوستداران نظام و ایران سربلند اسلامی را فراهم آورده است.

 در این راستا همراهی و پشتیبانی های جنابعالی و نقش آفرینی استانداران و فرمانداران محترم در بزرگداشت این افتخار ملی، میزبانی و استقبال گرم از فرزندان ملت در اقصی نقاط میهن اسلامی، شایان تحسین و مایه دلگرمی رزمندگان و مدافعان استقلال، تمامیت ارضی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 از سوی آحاد فرماندهان و کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران بویژه دریادلان ایثارگر و حماسه‌ساز ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی، از حمایت‌های آن برادر ارجمند و وزارتخانه وزین متبوعه، کمال قدردانی و تشکر را داشته؛ مزید امتنان خواهد بود مراتب تقدیر و سپاس اینجانب را به استانداران و فرمانداران گرامی بویژه استاندار محترم هرمزگان نیز منعکس فرمائید.

از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون آن برادر ارجمند را در مسیر تحقق آرمانهای والای انقلاب  اسلامی تحت رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) خواستارم.»

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها