کد خبر: 679960
تاریخ انتشار :

زیدآبادی: سر «ستایش‌گران تحریم» به سنگ‌ خورده است

خبرآنلاین/ حالا که مسئولیت ادارهٔ اقتصاد کشور به گردن دوستان خودشان افتاده است، دیگر نه فقط تحریم را زیباترین نعمت نمی‌دانند بلکه تازه متوجه شده‌اند که تحریم به قول ما کرمانی‌ها چه زهرِ زقاتلی است.

زیدآبادی: سر «ستایش‌گران تحریم» به سنگ‌ خورده است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

تا هنگامی که بار ادارهٔ اقتصاد کشور بر دوش دولت حسن روحانی بود، جا به جا می‌گفتند؛ تحریم زیباترین نعمت و عامل پیشرفت کشور است، اما حالا که مسئولیت ادارهٔ اقتصاد کشور به گردن دوستان خودشان افتاده است، دیگر نه فقط تحریم را زیباترین نعمت نمی‌دانند بلکه تازه متوجه شده‌اند که تحریم به قول ما کرمانی‌ها چه زهرِ زقاتلی است!

پس از آن همه تمجید و ستایش از تحریم‌، حالا نمی‌دانند که به چه بهانه و با چه وسیله‌ای شر آن را از سر خود رفع کنند که به عقب‌نشینی و اعتراف به اشتباه متهم نشوند؟

در واقع در تمام سال‌های گذشته به قصد زمین زدن رقیب، مشغول بستن دست و پای خود بوده‌اند و این نشان می‌دهد که آینده‌نگری کوچکترین نقشی در سیاست‌ورزی آنها نداشته است. آدمیان در سودای کسب قدرت و ثروت و منزلت و شهرت معمولاً فراموش می‌کنند که این دنیا حساب و کتابی دارد و اگر قواعد و موازین کار را رعایت نکنند، دیر یا زود گریبان‌شان را می‌گیرد.

دیروز حسین جلالی نمایندهٔ مجلس از رفسنجان از اسیدی شدن آب‌های زیرزمینی در استان کرمان نالیده بود. او که تاکنون تمام هوش و حواس و دلمشغولی‌اش معطوف به نوع پوشش بانوان بوده، گویی تازه متوجه بحرانی در استان کرمان شده است که بسیاری از کارشناسان از سال‌ها پیش در مورد نتایج ویرانگر آن هشدار می‌دهند.

افرادی با چنین بینشی فقط هنگامی به وجود سنگ اعتراف می‌کنند که سر شخص خودشان به آن برخورد کند! به همین علت است که ادارهٔ کشور بی‌نهایت پرهزینه شده و انواع و اقسام بحران‌های زیست‌محیطی و اقتصادی و اجتماعی چون بهمنی ویرانگر به حرکت در آمده است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها