کد خبر: 680649
تاریخ انتشار :

وضعیت جاده‌ها و راه‌ها، امروز ۲۵ خرداد ۱۴۰۱

ایسنا: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

وضعیت جاده‌ها و راه‌ها، امروز ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت:‌ در حال حاضر و برابر گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور در جاده‌های سراسر کشور، جاده چالوس در حدفاصل میدان امیرکبیر تا شهرستانک در هر دو مسیر همچنان و تا اطلاع بعدی مسدود است. اما در قسمت دیگر این محور یعنی حدفاصل شهرستانک تا مرزن آباد تردد در جاده چالوس انجام می‌شود و ترافیک در این محور روان است. مسافران به جای قسمت مسدود شده جاده چالوس نیز باید از آزادراه تهران - شمال تردد کنند.

وی با بیان اینکه ترافیک در آزادراه تهران - پردیس نیمه سنگین است، گفت: در محدوده‌های پل اتوبان شهید بابایی و جاجرود و محور قدیم تهران - بومهن در محدوده جاجرود نیز شاهد ترافیک پرحجم هستیم. در مسیر  جنوب به شمال محور فیروزکوه در محدوده دماوند نیز وضعیت مشابه گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با بیان اینکه ترافیک در آزادراه کرج – قزوین حدفاصل ساسانی تا حصارک و محدوده گلدشت نیز نیمه سنگین است، اظهارکرد:‌ گزارش‌ها حاکی از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین – کرج محدوده گلشهر و حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک است. در دیگر محورهای مواصلاتی تردد به آرامی و به شکل روان درحال انجام است.

به گفته وی، وضعیت جوی در جاده‌های کشور نیز آرام گزارش شده و هیچگونه مداخله جوی در این خصوص در جاده‌ها نداریم.

شیرانی همچنین با بیان اینکه در شبانه ‌روز گذشته تردد در محورهای برون شهری در مقایسه با ۲۴ ساعت گذشته ۸.۶ درصد افزایش داشته است، گفت:‌ ساعات اوج تردد بین ساعات ۱۸ تا ۱۹ بوده و کمترین تردد بین ساعات سه تا چهار بامداد انجام شده است. در این مدت آزادراه کرج - تهران، آزادراه کرج - قزوین، آزادراه تهران - کرج، آزادراه قزوین - کرج، محور قرچک - ری، آزادراه قم - تهران،   آزادراه ساوه - تهران، آزادراه تهران - ساوه، محور شهریار-کرج و آزادراه تهران - قم پرترددترین محورهای کشور بودند.

وی با اعلام شماره ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر و برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها با این شماره بگیرند تا بتوانند با برنامه‌ریزی مناسبی برای انجام سفر اقدام کنند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها