کد خبر: 681666
تاریخ انتشار :

اولین واکنش باهنر به انتخاب رئیس جدید جبهه اصلاحات ایران

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: افرادی از جریان اصلاحات که پایبند به انقلاب اسلامی هستند و در چارچوب نظام فعالیت می کنند باید بیایند و فعال بشوند و به مسئله مشارکت کمک کنند. این گونه نباشد که دوباره در جریان اصلاحات شاهد آن باشیم که جریانی تندرو به دنبال فتنه‌گری، اغتشاش و هنجار شکنی ها و این مدل کارها برود.

اولین واکنش باهنر به انتخاب رئیس جدید جبهه اصلاحات ایران
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

محمدرضا باهنر دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با فارس در رابطه با انتخاب رئیس جدید جبهه اصلاحات ایران گفت: به هرحال جریان اصلاحات هم حق دارد و می تواند در چارچوب نظام فعالیت های خود را انجام دهند و دور هم جمع شده و کار انتخاباتی یا فعالیت سیاسی کنند.

وی افزود: افرادی از جریان اصلاحات که پایبند به انقلاب اسلامی هستند و در چارچوب نظام فعالیت می کنند باید بیایند و فعال بشوند و به مسئله مشارکت کمک کنند. این گونه نباشد که دوباره در جریان اصلاحات شاهد آن باشیم که جریانی تندرو به دنبال فتنه‌گری، اغتشاش و هنجار شکنی ها و این مدل کارها برود.

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی تاکید کرد: در غیر این صورت، بنده افراد بسیاری را از این جریان می شناسم که انسان های متدینی هستند و انقلاب و نظام را قبول دارند اما به عنوان مثال باهنر را قبول ندارند، خب این اشکالی ندارد.

باهنر در پایان گفت: بحث بنده این هست، که این دوستان رقیب حزبی باشند و خدایی نکرده خود را رقیب نظام قلمداد نکنند، بیایند رقابت سالم حزبی و سیاسی در کشور انجام بدهند که اتفاقا ما هم از آن استقبال می کنیم.

منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها