کد خبر: 682601
تاریخ انتشار :

حمله با قمه به خودروی پلیس در تهران | وحشت مردم و واکنش مأموران کلانتری

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری مرد جوانی خبر داد که با قمه چند خودرو از جمله ماشین پلیس را تخریب کرد.

حمله با قمه به خودروی پلیس در تهران | وحشت مردم و واکنش مأموران کلانتری
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

ساعت ۳ بعد از ظهر چهارشنبه ۱۴ تیرماه ۱۴۰۲ یک مرد جوان با تیشرت سفید از مقابل یک قهوه‌خانه در خیابان شروع به حرکت کرده و با قمه‌ای که در دست داشت به چند ماشین پارک شده ضربه زد. 

سر و صدای بوجود آمده باعث شد اهالی محل به خیابان آمده و وحشت زده این مرد قمه به دست را نگاه کنند.

مرد جوان در ادامه وقتی به سر کوچه رسید با یک خودروی پلیس روبرو شد که پارک شده بود؛ بنابراین با قمه شروع به تخریب خودروی پلیس کرد و بعد از این اقدامات شرارت بار از خیابان دور شد اما دقایقی بعد مأموران کلانتری ۱۴۱ شهرک گلستان به سرعت این جوان را که از اهالی همان محل بود شناسایی و در کمتر از نیم ساعت به اتهام قدرت نمایی با چاقو دستگیر کردند.

در ادامه مشخص شد که خودروی کلانتری به دلیل نقص فنی مقابل یک تعمیرگاه پارک بود که این فرد با انگیزه نامعلوم خودروی پلیس را تخریب کرد.

سرهنگ محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در تشریح جزئیات این پرونده اظهار داشت: با دستور قضایی، متهم بلافاصله برای بازسازی صحنه به محل ارتکاب جرم منتقل شد و هنگام بازسازی صحنه در خصوص اعمال مجرمانه ارتکابی خود گفت که قبل از ارتکاب به این عمل، مقابل قهوه‌خانه در خودروی خود نشسته بود و مشروبات الکلی مصرف کرده است. برای همین در حالت طبیعی نبوده و متوجه نشده که چه کار اشتباهی مرتکب شده و هیچ چیز از آن دقایق به خاطر ندارد.

متهم در ادامه با اظهار پشیمانی و طلب بخشش افزود: با هیچ کس به ویژه با پلیس دشمنی ندارد و تخریب خودروهای مردم و پلیس از روی عمد نبوده است.

وی ادامه داد: در ادامه متهم از همه اهالی محل به دلیل ایجاد حس ناامنی و رعب و وحشت معذرت خواهی کرد.

سرهنگ محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شده و رسیدگی به اتهامات وارده در دستور کار مقام قضایی قرار دارد.

منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها