کد خبر: 683892
تاریخ انتشار :

واکنش کنعانی به خبر جراحی قلب نتانیاهو + توئیت

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: بحران در قلب رژیم صهیونیستی عمیق‌تر از بحران در قلب نخست وزیر آن است.

واکنش کنعانی به خبر جراحی قلب نتانیاهو + توئیت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

رسانه‌های صهیونیستی بامداد یکشنبه از مراجعه مجدد «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به بیمارستان و بستری‌شدن برای انجام عمل جراحی قلب خبر دادند.

دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد که نتانیاهو برای قرار دادن باتری در قلب او زیر تیغ جراحان می‌رود.

در همین خصوص ناصر کنعانی در توییتی با انتشار تصاویری از تظاهرات در سرزمین‌های اشغالی در مخالفت با طرح نتانیاهو برای انجام اصلاحات قضایی عنوان کرد: در خبرها آمده که پزشکان برای قلب نخست‌وزیر رژیم اشغالگر صهیونیستی باطری کار گذاشته‌اند.اما واضح است که بحران در قلب رژیم صهیونیستی عمیق‌تر از بحران در قلب نخست وزیر آن است.

0d36a852-7cec-4536-adc4-4e6157a54c9e

به گزارش فارس، چندی است که سرزمین‌های اشغالی شاهد برگزاری تظاهرات در مخالفت با طرح نتانیاهو برای اصلاحات در سیستم قضایی است و علی‌رغم تصمیم پارلمان رژیم صهیونیستی برای موکول کردن روند تصویب طرح تغییرات قضایی در کنست به روز دوشنبه، تظاهرات اعتراضی صهیونیست‌ها در مناطقی از جمله تل‌آویو، حیفا و رعنانا ادامه دارد.

نتانیاهو و حامیان این طرح استدلال می‌کنند قوه قضاییه قدرت زیادی دارد و در عملکرد قوه مجریه دخالت می‌کند. معترضان به این طرح می‌گویند نتانیاهو در تلاش است با تضعیف قوه قضاییه از خود در برابر اتهامات فساد محافظت کند.

به گفته این معترضان، اصلاحات پیشنهادی نتانیاهو می‌تواند فرار از پیگرد قانونی علیه او در پرونده‌های فساد را آسان‌تر کند. نتانیاهو در طول دوران نخست‌وزیری خود با اتهامات متعدد از جمله دریافت رشوه، کلاهبرداری و نقض اعتماد عمومی مواجه بوده است. 

با این وجود، پیشنهاد این طرح فراتر از اعتراضاتی که به همراه داشته، توجه‌ها را به سمت تفرقه‌های موجود در فلسطین اشغالی جلب کرده است. کارشناسان این تفرقه‌ها را نشانه‌ای از شکاف‌های بزرگی که می‌تواند باعث اتمام موجودیت اسرائیل شود، برشمرده‌اند.

منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها