کد خبر: 685332
تاریخ انتشار :

نوری قزلجه: میلیون‌ها مهاجر از نظر اقتصادی و امنیتی برای هر کشوری آسیب‌رسان هستند

نوری قزلجه نماینده مجلس می گوید قطعا میلیون‌ها مهاجر از نظر اقتصادی و امنیتی و سیاسی برای هر کشوری آسیب‌رسان هستند. برای کشور ما هم قطعا آسیب‌هایی را دارد و باید ملاحضات لازم در مورد آن صورت بگیرد.

نوری قزلجه: میلیون‌ها مهاجر از نظر اقتصادی و امنیتی برای هر کشوری آسیب‌رسان هستند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

غلامرضا نوری قزلجه، نماینده مجلس، درباره اقدامات مجلس نسبت به واقعه شب گذشته در شاه‌چراغ به «انتخاب» گفت: دیشب تصمیم گرفته شد که کمیسیون امنیت ملی به این موضوع ورود کند و گزارش بگیرد. اینکه به صورت تکراری در شاهچراغ حادثه‌ی تروریستی اتفاق می‌افتد قابل توجه است. هرچند دفعه گذشته تروریست ها در ورود به داخل حرم موفق نبودند اما شهید و مجروح داشتیم.

او افزود: در کل نباید این اتفاق رخ دهد و پیش بینی های لازم امنیتی باید روی این موضوعات صورت بگیرد. شاید خیلی از این عملیات ها در نطفه خفه می شود و ما اصلا خبردار نمی شویم و منکر آن نیستیم. در این راستا از نیروهای امنیتی متشکر هستیم؛ اما دو حادثه در یک نقطه با فاصله زمانی کم جای توجه دارد و باید بررسی های لازم صورت بگیرد.

وی در ادامه درباره نقش مهاجرین افغانستانی در این حوادث اشاره کرد: من در این خصوص اطلاعاتی ندارم که ملیت یا افراد خاصی را به این موضوع متهم کنیم. آنچه مراجع قضایی اعلام کنند مطرح است. اما قطعا میلیون‌ها مهاجر از نظر اقتصادی و امنیتی و سیاسی برای هر کشوری آسیب‌رسان هستند. برای کشور ما هم قطعا آسیب‌هایی را دارد و باید ملاحضات لازم در مورد آن صورت بگیرد.

نوری قزلجه در پایان گفت: باید روی موضوع مهاجرین افغانستانی بحث شود، این موضوع چهل سال است که حل نشده و با یک جمله نیز پاسخ آن به دست نمی‌آید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها