کد خبر: 685709
تاریخ انتشار :

همان زمانی که یک بسته کوکائین در کاخ سفید پیدا شد، هانتر بایدن با پدرش بود

هانتر بایدن بدون اطلاع بیشتر کارکنان، موفق شد دو هفته را با پدرش، جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا در کاخ سفید بگذراند؛ یعنی همان زمانی که یک بسته کوکائین از کاخ سفید کشف شد.

همان زمانی که یک بسته کوکائین در کاخ سفید پیدا شد، هانتر بایدن با پدرش بود
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، واشنگتن‌پست روز پنج‌شنبه گزارش داد که هانتر، ۵۳ ساله، دو هفته از ۲۱ ژوئن تا پنج ژوئیه را به همراه همسر و پسرش در کاخ سفید گذرانده است، یعنی یک روز پس از آنکه با دیوید وایس، دادستان آمریکا به توافقی در مورد تخلفاتش دست یافت. این توافق طی چند هفته مذاکره به دست آمد و براساس آن هانتر بایدن با قبول اتهامات مربوط به فرار مالیاتی و حمل غیرقانونی اسلحه، از رفتن به زندان خلاصی پیدا کرد.

البته قاضی دادگاه، این معامله را به تعویق انداخت و اعلام کرد که نمی‌تواند «این توافق را قبول کند.»

این اولین بار است که وزارت دادگستری آمریکا فرزند یک رئیس جمهور را در زمانی که در راس قدرت است، متهم می‌کند.

اکثر دستیاران رئیس جمهوری ۸۰ ساله آمریکا از حضور طولانی مدت هانتر با پدرش که مصادف با ضیافت شام رسمی در کاخ سفید به افتخار نخست وزیر هند بود، بی‌اطلاع بودند. هانتر در این ضیافت و جشن روز استقلال و در جریان کشف یک بسته کوکائین در کاخ سفید در آنجا حضور داشت.

گزارش واشنگتن پست اشاره می‌کند که اکثر دستیاران کاخ سفید، از جمله کارکنان ارشد، نه تنها در گفت‌وگوهای مربوط به پسر رئیس جمهوری «دخیل» نیستند، بلکه به دلیل اعتقادشان به اینکه مشارکت‌ها و ایده‌ها مورد استقبال قرار نخواهند گرفت، «به شدت» از گفت‌وگو درباره مشکلات حقوقی هانتر با فرمانده کل نیروهای مسلح پرهیز می‌کنند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها