کد خبر: 686204
تاریخ انتشار :

حضور 800 تن از اصلاح‌طلبان در پیش‌‌ثبت‌نام انتخابات مجلس

برخی صاحب‌نظران با توجه به مواضع ضدونقیض جریان اصلاحات، از شکاف بین این طیف بر سر شرکت یا عدم شرکت در انتخابات پیش رو گفته‌اند.

حضور 800 تن از اصلاح‌طلبان در پیش‌‌ثبت‌نام انتخابات مجلس
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در شرایطی که حدود شش ماه به انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس باقی مانده است، فارس گزارش داد که حدود 800 نفر از اصلاح‌طلبان پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی را انجام داده‌اند. این در حالی است که جبهه اصلاحات در موضع‌گیری رسمی خود اعلام کرد «نظری درباره انتخابات مجلس ندارد.»

علی مطهری نماینده سابق مردم تهران که در این دور از انتخابات نیز ثبت‌نام کرده است در گفت‌و‌گویی با فارس گفت: اصلاحات، کارگزاران و اعتدالی‌ها اگر بخواهند اثر گذار باشند باید با فهرست واحد وارد انتخابات بشوند.

کیهان روز 19 مرداد زمانی که هنوز پیش‌ثبت‌نام انتخابات مجلس تمام نشده بود، با انتشار گزارشی از ثبت‌نام پنهان فعالین سیاسی اصلاح‌طلب خبر داد. همچنین برخی اعضای این طیف در مصاحبه‌هایی از پیش ثبت‌نام گسترده شخصیت‌های مشهور اصلاح‌طلب خبر دادند. هرچند برخی از این شخصیت‌ها این موضوع را تکذیب کردند. برخی صاحب‌نظران با توجه به مواضع ضدونقیض جریان اصلاحات، از شکاف بین این طیف بر سر شرکت یا عدم شرکت در انتخابات پیش رو گفته‌اند.

گفتنی است سخنگوی ستاد انتخابات وزارت کشور درباره آمار کل ثبت‌نام‌ها گفته بود در

پیش‌ثبت‌نام انتخابات مجلس ۴۸ هزار و ۸۴۷ متقاضی موفق به پیش ثبت‌نام شدند که نسبت به دوره قبل رکورد قابل توجهی محسوب می‌شود.

کیهان

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها