کد خبر: 686867
تاریخ انتشار :

هشدار ابطحی به رئیسی درباره حضور گسترده احمدی‌نژادی‌ها در دولت!

محمدعلی ابطحی فعال سیاسی اصلاح طلب در یادداشتی به اظهارات و عملکرد ابراهیم رئیسی انتقاد کرد.

هشدار ابطحی به رئیسی درباره حضور گسترده احمدی‌نژادی‌ها در دولت!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

او در روزنامه اعتماد نوشت: ۱- اخیرا در مصاحبه‌ها و سخنرانی‌های شما وضعیت بسیار خوبی برای کشور ترسیم می‌شود. البته اینها نتیجه اطلاعاتی است که می‌گیرید و در کارتابل شما قرار می‌گیرد. نمی‌دانم شاید هم خیلی‌هایش درست باشد. اما مشکل اصلی فاصله بین کارتابل شما و واقعیت جامعه است. بسیاری از اینها که شما می‌گویید برای جامعه ‌باورپذیر نیست، چون اثرات آن را در زندگی روزمره نمی‌بینند.

۲- بسیاری از مدیران شما که اکثرا مدیران آقای احمدی‌نژاد بوده‌اند باری که برنمی‌دارند، حاشیه‌های ناامید‌کننده‌ای برای دولت می‌سازند. از بیانات و رفتار شما معلوم می‌شود که با این حاشیه‌سازی‌ها خیلی موافق نیستید. برخلاف استراتژی آقای احمدی‌نژاد که مدیریتش بر مدار حاشیه‌ها می‌گذشت.

این حاشیه‌سازی‌ها حتی اگر موضوعات محوری و اصلی جامعه هم نباشد، اما در عصر ارتباطات دل‌نگرانی و ناامیدی ایجاد می‌کند. بیشترین آنها رفتار سلیقه‌ای در ذیل سیاست کلی خالص‌سازی است.

۳- بالطبع شعار شما و هم‌طیفان‌تان، انقلابی کردن دولت و به اصطلاح دوستان‌تان پاکسازی دولت از بانیان وضع موجود است. به ‌قول امروزی‌ها اوکی. اما قبول کنید کشور با این همه نیازهای پیچیده فنی و اقتصادی را نمی‌توان به دست عده‌ای داد که یا به تظاهر یا به واقعیت فقط ادعای مکتبی بودن دارند. تخصص‌ها باید در جای خودش قرار گیرد. به خصوص که نسل فعلی همه دست‌پروردگان جمهوری اسلامی هستند. ممکن است یکدل کامل نباشند، اما حضرت علی(ع) فرمود ریاست سعه صدر می‌خواهد. اعلام گتره‌ای که فلان مقدار نیروی حزب‌اللهی به دولت اضافه شده‌اند، مشکل‌آفرین است نه مشکل‌گشا.  

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها