کد خبر: 687068
تاریخ انتشار :

سید حسن نصرالله در دیدار امیرعبداللهیان:

هر رفتار خطای صهیونیست‌ها با واکنش پشیمان‌کننده مقاومت مواجه می‌شود

تحولات سیاسی لبنان و منطقه از جمله تحولات فلسطین، سوریه و وضعیت جبهه مقاومت و برخی تحولات مهم جهان اسلام در دیدار حسین امیرعبداللهیان با سیدحسن نصرالله مورد گفت‌وگو و تبادل نظر قرار گرفت.

هر رفتار خطای صهیونیست‌ها با واکنش پشیمان‌کننده مقاومت مواجه می‌شود
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، امیرعبداللهیان در این دیدار دبیرکل حزب الله لبنان را در جریان گفت‌وگوهای اخیر خود با مقامات عربستان سعودی قرار داد.

امیرعبداللهیان ارزیابی خود را از گفت‌وگو با مقامات عربستان مثبت خواند و افزود: روند اجرای توافقات فیمابین، شاخصی بر نگرش دو کشور در صفحه جدید مناسبات تهران و ریاض خواهد بود.

امیرعبداللهیان همچنین با اشاره به مذاکرات خود با رییس جمهور سوریه و مقامات ارشد این کشور تصریح کرد که در شرایط بازگشت روابط سوریه به حالت طبیعی با کشورهای عربی، تحرکات بیگانه در فعال ساختن تروریست ها در سوریه، نشانگر اهداف دشمنان و رژیم صهیونیستی علیه سوریه و امنیت منطقه است.

در این دیدار آخرین وضعت فلسطین و بحران‌های چندلایه امنیتی و اجتماعی در درون سرزمین های اشغالی مورد بحث قرار گرفت و دبیرکل حزب الله لبنان گفت: امروز مقاومت لبنان و فلسطین در قوی ترین وضعیت قرار دارد و اگر از صهیونیست ها رفتاری مبتنی بر محاسبه خطا سرزند، با واکنش پشیمان کننده مقاومت مواجه خواهند شد.

سید حسن نصرالله با اشاره به نقش سازنده ایران در قبال منطقه و لبنان ، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت منطقه، لبنان و ایران ، نقش سردار سلیمانی را در تثبیت امنیت منطقه در مقابله با صهیونیسم و تروریسم فراموش ناشدنی خواند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها