کد خبر: 687112
تاریخ انتشار :

بازدید امیر نصیرزاده از قرارگاه‌های اربعین حسینی

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح امروز در رأس هیأتی، از قرارگاه‌های اربعین حسینی و مرزهای مهران و خسروی در استان‌های ایلام و کرمانشاه بازدید و در جریان چگونگی خدمات رسانی به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) قرار گرفت.

بازدید امیر نصیرزاده از قرارگاه‌های اربعین حسینی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به نقل از فارس، امیر خلبان عزیز نصیرزاده، جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح امروز در رأس هیأتی، از قرارگاه‌های اربعین حسینی و مرزهای مهران و خسروی در استان‌های ایلام و کرمانشاه بازدید و در جریان چگونگی خدمات رسانی به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) قرار گرفت.

وی در این بازدید، ضمن حضور در این دو گذرگاه مرزی به کشور عراق، علاوه بر نظارت فرایند کنترل تردد زائران و نحوه خدمت رسانی نیروهای انتظامی و مرزبانی برای تسهیل ورود و خروج زوار،  از مراکز خدماتی و درمانی ارتش، سپاه و بسیج نیز بازدید کرد.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ضمن تقدیر از تلاش‌های نیروهای انتظامی، مرزبانی، نظامی و امنیتی در ایجاد شرایطی امن و آسان برای زائران، ابراز امیدواری کرد: با حمایت‌های دولت محترم در سال‌های آینده شاهد خدمات بیشتر و بهتر دستگاه های مختلف اجرایی و فرهنگی از جمله نیروهای مسلح در این رزمایش معنوی بی‌نظیر و منحصر به فرد جهانی باشیم.

پیش از این، سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با حضور در قرارگاه مرکزی اربعین حسینی در ارتباط تصویری با قرارگاه‌های اربعین در مرزهای ششگانه، ضمن قدردانی از فعالیت‌های مجاهدانه نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی کشور گفته بود: مسئله اربعین و این رزمایش عظیم معنوی، دینی و مذهبی نمایش اقتدار اسلام است و تمامی اقداماتی که در مرزها صورت می‌گیرد در راستای خدمت رسانی به زائران  سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و برقراری نظم و امنیت در مرزهای کشور می‌باشد که بسیار حائز اهمیت است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها