کد خبر: 688008
تاریخ انتشار :

توضیحات وزیر کشور درباره بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس

احمد وحیدی وزیر کشور در بدو ورود به استان مازندران توضیحاتی در ارتباط با آخرین وضعیت بررسی صلاحیت نام‌نویسی کنندگان پیش ثبت‌نام دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ارایه کرد.

توضیحات وزیر کشور درباره بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

احمد وحیدی روز سه شنبه در بدو ورود به مازندران در فرودگاه دشت ناز در گفت و گو با خبرنگاران، در خصوص آخرین اخبار انتخاباتی گفت که مراجع ۶ گانه یک ماه فرصت دارند تا نظرات خود را در خصوص افراد پیش ثبت نام شده را اعلام کنند و پس از جمع آوری نظرات بقیه مراحل انجام خواهد شد.

براساس اعلام ستاد انتخابات کشور، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می شود.

وزیر کشور هدف از این سفر را افتتاح و بررسی آخرین وضعیت طرح های عمرانی و زیرساختی اولویت دار استان عنوان کرد.

وحیدی ادامه داد :‌ همچنین شرکت در چند جلسه تخصصی و پیگیری برخی مسائل زیرساختی از دیگر اهداف و برنامه های این سفر است.

وزیر کشور لحظاتی قبل از طریق سفر هوایی وارد فرودگاه دشت ناز ساری شد. وحیدی قرار است در این سفر یک روزه علاوه بر بازدید از چند طرح عمرانی ساعت ۱۴ امروز در جلسه شورای اداری مازندران که در استانداری برگزار می شود، شرکت کند.

سفر کاری وزیر کشور به مازندران قرار بود چهارم شهریور ماه امسال همزمان با هفته دولت برگزار شود اما هواپیمای حامل وزیر کشور که قرار بود ساعت هشت صبح آن روز در فرودگاه دشت ناز مازندران به زمین بنشیند به دلیل شرایط نامناسب جوی، امکان فرود نیافت و به تهران بازگشت.

منبع: ایرنا

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها