کد خبر: 688373
تاریخ انتشار :

سریال جالب اعتراف به شکست اپوزیسیون

برخلاف انتظار براندازان و تجزیه‌طلبان، سالگرد آشو‌ب‌های سال گذشته به سریال اعتراف تحریک‌کنندگان و سناریوسازان به شکست تبدیل شده است.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

روزنامه صبح نو در این رابطه نوشته: شبکه تجزیه‌طلب اینترنشنال که این روزها به فروپاشی خود نزدیک شده و حتی چهره‌ای همچون سیما ثابت به دلیل لکه‌دارشدن کرامت انسانی‌اش از این شبکه فرار کرده، به شکست پروژه براندازی معترف است.

حسین باستانی، تحلیگر بی‌بی‌سی فارسی یکی از دلایل شکست اپوزیسیون را ساده‌پنداشتن براندازی در ایران می‌داند.

مسعود بهنود، روزنامه‌نگار سلطنت‌طلب که در کمپین «وکالت می‌دهم» نقش بسزایی داشت؛ اما اخیرا فایل صوتی از او منتشر شده که می‌گوید رضا پهلوی اندازه گاو هم نمی‌فهمد!

گلشیفته فراهانی، کسی که خود در شورای همبستگی براندازان حضور داشت، در اظهارات اخیر خود به شکست اپوزیسیون اعتراف کرد. او در این رابطه گفته است: «اپوزیسیون درگیر منم منم‌ها است. تا کار تیمی پیش می‌آید، شکست می‌خورد. خب معلوم است که همه چیز از هم می‌پاشد.» او اشاره داشت که براندازان هر کسی که مثل آن‌ها فکر نمی‌کند را طرد می‌کنند و به او می‌گویند «تو برو بمیر و اصلا وجود نداشته باش.» 

در عرصه بین‌المللی نیز کشور‌های اروپایی و آمریکا که در پاییز سال گذشته به پشتیبانی از اغتشاشات پرداخته بودند، با مشاهده وضعیت عادی در ایران، برقراری ارتباط با جمهوری اسلامی را از سر گرفتند و با تماس‌های مکرر و مذاکرات فراوان به امضای تفاهم‌نامه‌های متعددی با ایران رسیدند‌.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها