کد خبر: 689111
تاریخ انتشار :

واکنش الهیان به مصاحبه‌های همسر رئیس جمهور در نیویورک

ایرنا/ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص مصاحبه‌های جمیله علم الهدی در نیویورک گفت: واقعیت‌های جایگاه زن در جامعه اسلامی باید در جامعه بین الملل بازگو شود.

واکنش الهیان به مصاحبه‌های همسر رئیس جمهور در نیویورک
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

«زهره الهیان» نماینده مردم تهران در گفت و گو با ایرنا، پیرامون "مصاحبه همسر رئیس جمهور در جایگاه یک استاد دانشگاه با رسانه‌های آمریکایی" تصریح کرد: حضور همسر محترم رئیس جمهور در سازمان ملل و نشست‌های چند جانبه مجمع عمومی و حضور در جمع همسران روسای جمهور و فعالان رسانه درآمریکا اثرات خوبی به همراه داشته و علیرغم آنکه به مذاق برخی خوش نیامده بیانگر واقعیت و حقیقت حضور فعال زنان در جمهوری اسلامی است.

وی در ادامه با بیان اینکه زنان در جمهوری اسلامی ایران در بالاترین سطوح علمی و جایگاه‌های مدیریتی حضور دارند، عنوان کرد: قاعدتا حضور در این سطح و بیان دیدگاه‌های رهبر معظم انقلاب و نگاه اسلام به زن نوعی روشنگری و تبیین واقعیت‌های جایگاه زنان در جامعه اسلامی است که به نوعی در جهت خنثی کردن و بی اثر کردن شعار زن زندگی آزادی است.

نماینده مردم تهران با اشاره به تلاش دشمن برای وارونه منعکس کردن حقیقت جایگاه زن در جمهوری اسلامی ایران، خاطر نشان کرد: دشمن تلاش دارد فضای جمهوری اسلامی ایران را یک فضای خفقان و عدم آزادی زنان اعلام دارد، در شرایطی که زنان در ایران در بالاترین جایگاه‌های علمی، مطالعاتی و تحقیقاتی و اقتصادی و ... فعالیت دارند و در جامعه اثر گذار هستند.

الهیان با تاکید بر اینکه "واقعیت‌های جایگاه زن در جامعه اسلامی باید بازگو شود" متذکر شد: بیان دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی در حوزه زنان کمک خواهد کرد تا طراحی دشمن در حوزه زنان که علیه ملت ایران است، نقش بر آب شود و دنیا بیشتر با مواضع جمهوری اسلامی ایران در حوزه حقوق و جایگاه و شان و منزلت زن در جامعه ایران آشنا شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه خانم علم‌الهدی یک بانوی دانشگاهی و یک چهره علمی است، مطرح کرد: خانم علم‌الهدی قبل از اینکه همسر رئیس جمهور باشد، یک فعال اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و پژوهشگر است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها