کد خبر: 689173
تاریخ انتشار :

عکس | اقدام عجیب روزنامه همشهری برای همسر ابراهیم رئیسی

روزنامه همشهری در رفتاری عجیب در حالی به تمجید و تجلیل از جمیله علم الهدی پرداخته که سایر زنان فعال در دولت های قبل را به چالش کشیده است. این روزنامه تیتر یک خود را به علم الهدی اختصاص داده است.

عکس | اقدام عجیب روزنامه همشهری برای همسر ابراهیم رئیسی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

روزنامه همشهری ارگان رسانه ای شهرداری تهران در شماره امروز خود به مقایسه چند زن سیاستمدار ایرانی که در دولت های قبل فعال بودند پرداخت و با انتشار عکس رنگی جمیله علم الهدی همسر ابراهیم رئیسی و دختر آیت الله سید احمد علم الهدی در کنار عکس سیاه وسفید معصومه ابتکار، فاطمه راکعی، شهیندخت مولاوردی و فائزه هاشمی، و را برتر از ۴ زن یادشده معرفی کرد.

همشهری در ادامه با انتشار یادداشتی به قلم یک روحانی ناشناس که البته از او با عنوان استاد حوزه و دانشگاه یاد کرده، به تجلیل بی‌سابقه از جمیله علم الهدی پرداخت.

جمیله علم الهدی

این اما همه ماجرا نیست. ارگان رسانه ای شهرداری تهران به همین یادداشت اکتفا نکرد و در یادداشتی دیگر به قلم فضه سادات حسینی مجری خبر سیما که از او نیز با عنوان پژوهشگر یاد کرده، آورده است:

همسر رئیس جمهور فعلی، خود به‌عنوان استاد دانشگاه در حوزه تعلیم و تربیت در یکی از بهترین دانشگاه‌های کشور و در سطح بین‌المللی در این مدت نشان داده که می‌تواند در ارائه الگوی درست از زن مسلمان ایرانی نقش ایفا کند.

اگر تا پیش از این، نهایت حضور همسران روسای جمهور در حد ضیافت‌های شام و مراسم‌ تشریفاتی بود، اما امروز همسر رئیس‌جمهور در بسیاری از وقایع مهم حضور دارد و میدان‌داری می‌کند. حالا باید بگوییم اگر پیش‌تر، ما فقط از الگوی سوم حرف می‌زدیم اما این روزها می‌توانیم زنانی را معرفی کنیم که در همین گفتمان انقلاب اسلامی، بالیده‌اند و امروز در دنیا حرف برای گفتن دارند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها