کد خبر: 690182
تاریخ انتشار :

فروش قسطی خودرو | فروش قسطی خودرو با اقساط | فروش قسطی خودرو با اقساط ۶۰ ماهه

آغاز ثبت نام فروش قسطی خودرو با اقساط بلند مدت

شرکت کرمان موتور فروش قسطی خودرو خود را آغاز کرد. برای نحوه ثبت نام این فروش استثنایی کرمان موتور مطلب زیر را در سایت فردا بخوانید.

آغاز ثبت نام فروش قسطی خودرو با اقساط بلند مدت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش سایت دیجی سرگرمی: فروش قسطی خودرو از امروز شروع شده است و متقاضیان می‌توانند خودرو خود را انتخاب کنند. فروش قسطی خودرو با اقساط 100ماهه‌ باعث میشود مردم به راحتی خودرو بخرند.فروش قسطی خودرو متقاضیان زیادی دارد که هر ساله انجام میشود. فروش قسطی خودرو در این ماه با شرایط ویژه عرضه شد. در ادامه شرایط فروش قسطی خودرو را میخوانیم.

سخنگوی شورای رقابت گفت: طبق مصوبه ۵۴۳ هیچ اتفاق جدیدی قرار نیست بیفتد، سامانه یکپارچه فروش خودرو به همان روش پیشین عمل می‌کند و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

سپهر دادجوی توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شب گذشته از مصاحبه معاون وزیر صمت این‌طور برداشت شد که قرار است سامانه یکپارچه خودرو حذف شود، اما پس از آن این موضوع تکذیب شد و ما نیز اعلام کردیم که قرار نیست سامانه حذف شود.

وی افزود: طبق مصوبه ۵۴۳ هیچ اتفاق جدیدی قرار نیست بیفتد، سامانه یکپارچه فروش خودرو به همان روش پیشین عمل می‌کند و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

فروش قسطی خودرو در مهرماه

مدیرکل روابط عمومی شورای رقابت گفت: مرحله بعدی ثبت نام به زودی انجام می‌شود و مشخصات آن در اطلاعیه‌ای اعلام می‌شود.

وی تصریح کرد: جزئیات اجرا را همکاران ما در وزارت صمت بر عهده دارند که مراحل آن انجام شده و به زودی با عرضه خودروهای مازاد تولید و همچنین برخی خودروهای جدید مواجه خواهیم بود.

گفتنی است شب گذشته منوچهر منطقی در گفت‌وگوی خبری تصریح کرد: روش فروش خودرو تغییراتی داشته و سومین سامانه یکپارچه فروش خودرو برگزار نمی‌شود.

وی افزود: با توجه به افزایش عرضه خودروها و آغاز واردات، بازار خودرو به یک تعادلی می‌رسد و دیگر نیاز نیست تا فروش خودرو به روش قبل اجرا شود و روش عرضه به صورت فروش مستقیم و از کارخانه خواهد بود.

معاون وزیر صمت گفت: عرضه جدید خودرو از هشتم مهر ماه شروع می‌شود. روش عرضه به صورت فروش مستقیم و از کارخانه است و در سامانه ثبت خواهد شد.

معاون صنایع حمل و نقل وزیر صنعت، معدن و تجارت از تغییر روش فروش خودرو و حذف سامانه یکپارچه تخصیص خودرو خبر داد و گفت: عرضه مستقیم خودرو توسط خودروسازان انجام و عرضه جدید از هشتم مهر ماه شروع می‌شود.

البته وی امروز در گفت وگویی با صدا و سیما اعلام کرد که با توجه به افزایش شمارگان (تیراژ) و واردات خودروهای کارکرده در آینده، به اشباع بازار نزدیک می‌شویم بنابراین در نظر داریم از این پس خودروسازان به صورت مستقل محصولات خود را عرضه و در سامانه یکپارچه ثبت کنند.

منطقی اضافه کرد: در واقع در این روش عرضه‌های یکپارچه به عرضه‌های متعدد و پی در پی در مجموعه‌های مختلف تبدیل می‌شود به عنوان نمونه از هفته آینده، ۴ خودروساز عرضه خودرو خواهند داشت.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما مبنی بر اینکه آیا با این روش‌، سامانه یکپارچه حذف می‌شود؟ گفت: خیر، سامانه یکپارچه یک بخش نظارتی دارد و بخشی هم به منظور ساماندهی بازار ایجاد شد که این ساماندهی انجام شد و دیگر عرضه‌های انبوه خودرو از طریق سامانه یکپارچه صورت نمی‌گیرد و خودروسازان به صورت متوالی خودرو عرضه خواهند داشت.

ثبت نام فروش قسطی خودرو

معاون وزیر صمت گفت: هم در سامانه یکپارچه و هم اکنون فروش خودرو مستقیم است در واقع در سامانه یکپارچه صرفاً نوبت دهی صورت می‌گرفت و بقیه امور فروش با خودروسازان بود که در حال حاضر این قسمت هم به خودروسازان محول شد و سامانه یکپارچه نقش نظارتی دارد.

منطقی در خصوص دعوتنامه سایپا برای واریز وجه ۲۹۰ میلیون تومانی برای متقاضیان خودروی شاهین با موعد تحویل زمستان ۱۴۰۳ در حالی که برندگان امسال خودروی شاهین هنوز دعوتنامه دریافت نکرده‌اند، گفت: در این باره اطلاع رسانی درستی انجام نشده، در حال رسیدگی هستیم و سعی داریم مسئولان خودروسازی سایپا در این زمینه اطلاع رسانی کنند.

فروش فوری خودرو در ایران به علت وضعیت بازار خودروها و عوامل مختلف دیگر، امری شایع و یکی از موضوعات مهم و گاهاً اضطراری است که توجه فروشندگان و خریداران خودروها را به خود جلب می‌کند. در زیر به بررسی برخی جنبه‌ها و نکات کلیدی مرتبط با فروش فوری خودرو  می‌پردازیم .دلیل فروش فوری خودرو ممکن است از جمله عواملی مانند نیاز مالی فوری، تغییر شرایط زندگی، نیاز به خرید خودرو جدید و یا مشکلات فنی و سوخت اقتصادی باشد. بازار خودرو در ایران بسیار متغیر و پویا است. عواملی مانند تحریم‌ها، نوسانات ارزی، تغییر قوانین و مقررات، نرخ بهره برداری و همچنین روند تغییر قیمت‌ها می‌توانند تاثیر بسزایی در تصمیم فروشندگان برای فروش فوری خودرو داشته باشند.برای فروش فوری خودرو، فروشندگان می‌توانند از روش‌های مختلفی استفاده کنند.

شرکت کرمان موتور فروش با اقساط ۳۰ ماهه ۳ محصول خود را آغاز کرد.

به دنبال موضوعی که در رابطه با تداوم فروش خودروها به صورت یکپارچه و منحصراً برگزاری مرحله سوم مطرح شده، برخی شایعه کرده‌اند که دیگر خبری از فروش خودروها به صورت یکپارچه نخواهد بود؛ در این رابطه مدیر روابط عمومی شورای رقابت این موضوع را رد کرده و ضمن تاکید بر تداوم ادامه روند فروش‌ها در قالب سامانه یکپارچه، موضوع را شفاف‌سازی کرد.

به گزارش ایسنا، به تازگی این موضوع مطرح شده که با توجه به عدم استقبال مردم از فروش اخیر خودروسازان مونتاژی، احتمال دارد سایت سامانه یکپارچه باز هم (برای سومین بار پس از ثبت‌نام مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها) برای تکمیل ظرفیت‌های خالی طی هفته‌های پیش‌رو بازگشایی شود.

فروش قسطی خودرو آغاز شد

همچنین عنوان شد که اجرای مراحل بعدی سامانه یکپارچه بر اساس وجود تقاضا و مشتری خواهد بود و با توجه به اینکه در حال حاضر با مازاد عرضه مواجه هستیم؛ مرحله سوم زمانی خواهد بود که متقاضی وجود داشته باشد؛ اما برخی از این موضوع برداشت اشتباه داشته و مبنای این اظهارات را بر اتمام اجرای طرح‌های فروش‌ یکپارچه گذاشته‌اند و اینکه قرار نیست دیگر مرحله سوم و مراحل بعدی برگزار شود!

شرکت کرمان موتور روز سه‌شنبه چهارم مرداد 1401 طی مراسم ویژه‌ای در هتل پارسیان استقلال تهران از نماد جدید خود و یک سدان فست‌بک مدرن به‌نام جک جی 7 ( KMC J7)  رونمایی و اعلام کرد به‌زودی شرایط فروش این خودرو را به اطلاع عموم خواهد رساند. در ادامه مشخصات جک جی7، آپشن های جک جی 7، قیمت جک J7 و سایر ویژگی‌های این خودرو را به اطلاع می‌رسانیم. مجله خودرو همراه مکانیک را دنبال کنید.

فروش  قسطی خودرو

شرکت جی ای سی موتورز چین در سال ۲۰۱۹ یک سدان جدید به نام جک A5 را به میدان فرستاد. این خودرو لیفت‌بک در برخی کشورها به اسم جک J7 شناخته می‌شود و نسخه فیس‌لیفت آن نیز از سال ۲۰۲۱ تحت عنوان سهول A5 پلاس به بازار چین راه پیدا کرده است.

شرکت کرمان موتور ابتدا قصد داشت نسخه اولیه این خودرو را به بازار کشور ارائه دهد؛ اما از آنجا که در سال ۲۰۲۱ مدل فیس‌لیفت جک جی ۷ با طراحی ظاهری جذاب‌تر و قابلیت‌های بهتر نسبت به نسخه قبلی روانه بازار شد، خودروساز ایرانی هم تصمیم گرفت مدل جدید را به لیست تولیدات خود اضافه کند تا فروش بهتری از این سدان لیفت بک به دست آورد. جک جی ۷ با نام کی ام سی J7 و مزین به لوگو جدید این کمپانی در سال ۱۴۰۱ در اختیار مشتریان ایرانی قرار خواهد گرفت.

کی‌ام‌سی جی7 از یک موتور 4 سیلندر بنزینی 1.5 لیتری توربوشارژ و مجهز به فناوری GDI با قدرت 172 اسب بخار در دور موتور 5500 دور بر دقیقه بهره می‌برد. پیشرانه‌‌ای که 280 نیوتن‌متر گشتاور را در بازه دور موتورهای 1800 تا 3500 دور بر دقیقه از طریق یک گیربکس دوکلاچه شش سرعته تَر راهی چرخ‌های جلو می‌کند.

همان‌گونه که در سطور بالا اشاره شد، پیشرانه این خودرو از سیستم تزریق مستقیم سوخت بهره می‌برد که ضمن ارتقای راندمان موتور و بهینه‌سازی مصرف سوخت، می‌تواند در کاهش حساسیت موتور نسبت به کیفیت بنزین نیز تا حدودی تأثیرگذار باشد. خصوصا اینکه سطح کیفیت بنزین معمولی در کشور ما چندان با موتور خودروهای جدید به‌ویژه انواع مجهز به توربوشارژر سازگار نیست.

از نظر کارشناسی خودرو با توجه به بهره‌مندی از چنین پیشرانه قدرتمندی و وزن کلی ۱۴۸۵ کیلوگرم، گفته شده که شتاب جک جی ۷ کم‌تر از 8 ثانیه است که در صورت صحت می‌توان لقب سریع‌ترین سدان مونتاژ داخل را نیز به آن اعطا کرد.

این سدان نسبتا لوکس از تجهیزات متنوعی برخوردار است که به برخی از آنها در ادامه اشاره می‌کنیم:

کروزکنترل هوشمند، سنسورهای پارک، سانروف پانورامیک، شارژر وایرلس، مانیتور 10.4 اینچی ایستاده، پشت آمپر دیجیتال 7 اینچی با سه گرافیک مختلف، فرمان دی-کات، دریچه تهویه مطبوع مختص سرنشینان عقب، اهرم تعویض دنده الکتریکی،کول باکس، فرمان سه حالته، سیستم هشدار نقطه کور، رادار هشدار خروج از خط، کنترل کشش و پایداری ، آینه‌های تاشونده برقی با گرم‌کن، تنظیم برقی صندلی راننده، گرم‌کن صندلی‌ راننده، تهویه اتوماتیک لمسی دوگانه، شش کیسه هوا، دوربین 360، دوربین عقب و جلو، نورپردازی آپشنال داخلی و شیفتر پشت فرمان.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها