کد خبر: 690587
تاریخ انتشار :

گدعون لوی:

سه اصل اسرائیل!فهم ریشه‌های جاری در فلسطین و اسرائیل

روزنامه‌نگار منتقد برجسته اسرائیلی است که برخی اوقات در روزنامه چپ هاآرتص هم مطلب می‌نویسد. وی از ۱۹۷۴ تا ۱۹۷۸ نیز دستیار و سخنگوی شیمون پرز و چند سالی هم معاون سردبیر روزنامه "هاآرتص" بود.اظهارات او به عنوان یک روزنامه نگار کهنه‌کار که بیش از ۵۰ سال در متن تحولات ابر بحران خاورمیانه بوده و دست از آستین شجاعت و صداقت برای بیان این حقایق بیرون می‌کند، کمک شایانی به فهم ریشه‌های رویدادهای جاری در فلسطین و اسرائیل می‌کند

سه اصل اسرائیل!فهم ریشه‌های جاری در فلسطین و اسرائیل
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گدعون لوی، روزنامه‌نگار منتقد برجسته اسرائیلی است که برخی اوقات در روزنامه چپ هاآرتص هم مطلب می‌نویسد. وی از ۱۹۷۴ تا ۱۹۷۸ نیز دستیار و سخنگوی شیمون پرز و چند سالی هم معاون سردبیر روزنامه "هاآرتص" بود.

اظهارات او به عنوان یک روزنامه نگار کهنه‌کار که بیش از ۵۰ سال در متن تحولات ابر بحران خاورمیانه بوده و دست از آستین شجاعت و صداقت برای بیان این حقایق بیرون می‌کند، کمک شایانی به فهم ریشه‌های رویدادهای جاری در فلسطین و اسرائیل می‌کند.

سال‌هاست که نوشته‌ها و سخنرانی‌هایش را که عمدتا به دور از تحمیل «ذهنیت» ایدئولوژیک زده بر «عینیت» و غالبا بر نقد سیاست‌های اسرائیل و شهرک‌سازیِ بحران‌زا متمرکز است، پیگیری می‌کنم؛ او بی‌پروا سیاست‌پیشگانِ مست قدرت مثل گلدا مائیر و نتانیاهو را نقد و چنین روزهایی را پیش‌بینی می‌کرد و همیشه نسبت به عواقب سیاست‌های تل آویو در تداوم ستم و نایده گرفتن حقوق فلسطینیان و انفجار انبان خشمی تاریخی هشدار می‌داد!

 

حجم ویدیو: 2.89M | مدت زمان ویدیو: 00:01:57 دانلود ویدیو

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها