کد خبر: 690879
تاریخ انتشار :

توهین زشت خانم بازیگر به پژمان جمشیدی در ملاعام | عکس العمل پژمان جمشیدی در برابر این خانم همه رو شوکه کرد

توهین زشت خانم بازیگر به پژمان جمشیدی در ملاعام | عکس العمل پژمان جمشیدی در برابر این خانم همه رو شوکه کرد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش پایگاه خبری جایگاه 8: پژمان جمشیدی بازیکن اسبق تیم پرسپولیس است که سالهاست از فوتبال خداحافظی کرده و برخلاف بسیاری از فوتبالیست ها که بعد از کناره گیری از فوتبال در همان زمینه فعالیت میکنند پژمان جمشیدی وارد عرصه بازیگری شد و با ایفای نقش در فیلم و سریال های مختلف محبوبیتش چند برابر شد.پژمان جمشیدی در سال گذشته رسما اعلام کرد که با خانم فرهمند ازدواج کرده است.همسر پژمان جمشیدی از بلاگرهای معروف اینستاگرام است.در ادامه بیشتر با پژمان جمشیدی و زندگی خصوصی و حرفه ای اش آشنا شوید.

بیوگرافی پژمان جمشیدی

۲۰ شهریور ۱۳۵۶ در شهر تهران، پژمان جمشیدی در خانواده ۳ نفره متولد شد.پدرش مظفر جمشیدی، دبیر زیست‌شناسی بود و مادرش معلم، که در سال ۱۳۹۵ دار فانی را وداع گفت. پژمان یک برادر بزرگ‌تر به نام هومن و یک خواهر کوچک‌تر به نام مامک دارد.هومن جمشیدی ساکن کانادا است، ولی مامک جمشیدی ساکن ایران است و حرفه پدر و مادرش را پیش گرفته است.

فعالیت ورزشی پژمان جمشیدی

مثل اکثر پسربچه‌ها، جمشیدی هم از کودکی به فوتبال و ورزش علاقه خاصی داشت.او علاوه به فوتبال و صخره‌نوردی علاقه زیادی داشت. این علاقه باعث شد او دیپلم رشته صخره‌ نوردی بگیرد.

او در سن ۱۵ سالگی به باشگاه کشاورز تهران ملحق شد و ۷ گل را در ۶۷ بازی به ثمر رساند. به مدت ۶ سال در باشگاه‌های کشاورز و سایپا تهران درخشید.پس از آن به تیم ملی جوانان و تیم ملی امید ایران پیوست.

«فاصله دانشگاه ما با ورزشگاه شریعتی کرج نزدیک یک کیلومتر بود. اوایل دهه ۸۰ سایپا تیم خوبی داشت. بهزاد غلامپور، عباس جمشیدیان، هادی عقیلی، فرهاد کوچک‌ زاده، مهدی امیرآبادی، امیرحسین یوسفی، ابراهیم صادقی، حسین کاظمی، محمد مومنی … خیلی اوقات برای دیدن بازی‌ هایشان می‌ رفتیم و چند بار هم دانشگاه هماهنگ کرد و برای تمرین رفتیم زمین چمنی که پشت زمین اصلی بود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها