کد خبر: 691217
تاریخ انتشار :

هزاران حامی فلسطین در سوییس به خیابان آمدند

چندین هزار حامی فلسطین در لوزان سوئیس به خیابان آمده و حمایت خود را از مردم فلسطین در جنگ با رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

هزاران حامی فلسطین در سوییس به خیابان آمدند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، به نقل از پایگاه خبری سوییس اینفو، چند هزار نفر در لوزان در حمایت از فلسطین به خیابان‌ها آمدند. تظاهرکنندگان خواستار «مقاومت» و «آزادی» مردم فلسطین شدند و شعارهای ضد اسرائیلی سر دادند.

به گزارش رسانه‌ها و پلیس سوییس، حدود ۴۵۰۰ تظاهرکننده پنجشنبه در لوزان به خیابان آمدند؛  در حالی که سازمان‌دهندگان آن انتظار گردهمایی تنها ۱۰۰۰ نفر را داشتند. این تجمع بدون حادثه به پایان رسید.

تظاهرکنندگان که پرچم فلسطین را در دست داشتند، فریاد حمایت از فلسطین سر داده و از دولت سوییس خواستند تا روابط خود را با رژیم صهیونیستی قطع کند.

بسیاری از دیگر نقاط جهان نیز شاهد تظاهرات حامیان فلسطین در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی بودند. در ایالات متحده حامیان فلسطین در مقابل دفتر کار نانسی پلوسی، رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا تجمع کرده و خواستار توقف حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و توقف حمایت‌های نظامی و مالی آمریکا از این رژیم شدند.

حملات متجاوزانه رژیم صهیونیستی به مناطق غزه همچنان ادامه دارد و این رژیم اخیرا در یک جنایت جدید بیمارستان المعمدانی در غزه را هدف قرار داد که به شهادت بیش از ۵۰۰ فلسطینی منجر شد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها