کد خبر: 691236
تاریخ انتشار :

پیام رئیسی و قالیباف در پی درگذشت نماینده مجلس خبرگان

رئیس جمهور و رئیس مجلس در پیامهای جداگانه درگذشت آیت‌الله فاضل گلپایگانی(زالی) استاد حوزه علمیه و نماینده مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفتند.

پیام رئیسی و قالیباف در پی درگذشت نماینده مجلس خبرگان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

متن پیام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

رحلت عالم ربانی حضرت آیت‌الله فاضل گلپایگانی(زالی) استاد حوزه علمیه و نماینده مجلس خبرگان رهبری موجب تأثر خاطر شد.

این روحانی وارسته در دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی از همراهان حضرت امام (ره) و پس از انقلاب نیز عمر بابرکت خویش را در سنگرهای مختلف تدریس علم و اخلاق در حوزه علمیه قم و دانشگاه‌های تهران سپری نمود تا اینکه نمایندگی مردم شریف تهران در مجلس خبرگان رهبری را بر عهده گرفت و نامی نیک و کارنامه پرباری از خود به یادگار گذاشت که یقینا توشه‌ای گرانبها برای آخرت ایشان خواهد بود.

اینجانب این ضایعه را به حوزه‌های علمیه، شاگردان و علاقمندان ایشان، مردم شریف گلپایگان و تهران، ریاست و نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و بیت مکرم ایشان تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای آن فقید سعید رحمت واسعه و همجواری با ائمه معصومین (ع) و برای عموم بازماندگان محترم صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

متن پیام محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال آیت‌الله حاج شیخ‌ محمدحسن فاضل گلپایگانی(زالی)، عضو مجلس‌خبرگان رهبری و از اساتید حوزه علمیه ‌قم موجب تأسف و تأثر شد.

این عالم وارسته و مهذب از مبارزان دوران نهضت‌ اسلامی، یار صدیق امام راحل(ره) و رهبری نظام و خدمتگزاری صدیق با سوابق ارزشمند در عرصه‌های تبلیغی، حوزوی، نشر معارف اسلامی و تربیت طلاب و ترویج شعائر اهل‌بیت‌ علیهم‌السلام بودند.

ضمن عرض تسلیت به روحانیت محترم و حوزه‌های علمیه، مردم شریف تهران و گلپایگان و بیت معزز، علو درجات و رضوان‌ الهی برای این روحانی جلیل‌القدر و صبر و اجر برای بازماندگان از درگاه ایزد منان مسالت می‌نمایم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها