کد خبر: 691349
تاریخ انتشار :

خبر شوکه کننده ؛ ژاله صامتی نوه دار شد | رونمایی ژاله صامتی از نوه اش هه رو انگشت به دهان کرد

خبر شوکه کننده ؛ ژاله صامتی نوه دار شد | رونمایی ژاله صامتی از نوه اش هه رو انگشت به دهان کرد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش پایگاه خبری جایگاه 8:ژاله صامتی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 14 فروردین 1351 در تهران است و هم اکنون 50 سال سن دارد. تحصیلات ژاله صامتی دارای مدرک تاتر از دانشکده هنر است. ژاله صامتی فعالیت هنری خود را از سال 1372 با بازی در فیلم دت یعنی دختر آغاز نمود.آخرین حضور او در تلویزیون بازی در نقش عالیه در سریال زیر خاکی 3 در نقش پریچهر که نقش اول زن سریال است می باشد که نوروز 1401 از شبکه سه پخش گردید. ژاله صامتی از جشن حافظ سال 1400 جایزه بهترین بازیگر کمدی زن را برای بازی در سریال زیرخاکی دریافت کرد.

ژاله صامتی: من عاشق دخترهایم هستم و وقتی با هم  هستیم حسابی بهمان خوش می‌گذرد. در واقع ما یک اکیپ زنانه هستیم. (می‌خندد) سه زن از سه نسل متفاوت ولی با مشترکات بسیار زیاد. من دهه پنجاهی هستم و دختر بزرگم، یاس دهه هفتادی و دختر کوچکم، نیاز دهه هشتادی است. الان روند زندگی به حدی سرعت گرفته است که دو نفر با فاصله سنی هفت، هشت ساله را هم می‌توان از دو نسل مجزا دانست.

یاس: من احساس می‌کنم ما بیشتر با هم دوست هستیم.  این حس را هم نسبت به مادرم دارم و هم نسبت به خواهرم. اختلاف سنی‌ام با خواهرم باعث نمی‌شود با او احساس صمیمت نکنم. البته به هرحال علایق متفاوت وجود دارد ولی نه آنقدر که بخواهد در صمیمت و احساس دوستانه‌مان خللی ایجاد کند. نیاز خیلی از حرف‌هایش را به من می‌زند و من هم همیشه از هم‌صحبتی با خواهرم لذت می‌برم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها