کد خبر: 691599
تاریخ انتشار :

اتفاق عجیب در شورای امنیت سازمان ملل

اتفاق مهمی بعدی در شورای امنیت سازمان ملل وقتی روی داد که دبیرکل سازمان ملل با گفتن بخشی از حقیقت، رژیم صهیونیستی را مقصر رویدادهای این دو هفته دانست.

اتفاق عجیب در شورای امنیت سازمان ملل
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

امروز در شورای امنیت سازمان ملل اتفاقاتی افتاد که نه امریکا، نه صهیونیست‌ها و نه هیچ یک از طرف‌های حامی رژیم صهیونیستی فکرش را هم نمی‌کردند. در حالی که وزیر امور خارجه امریکا می‌خواست صحبت کند، نمایندگان برخی از کشورهای عربی نشست را ترک کردند و پس از آنکه نماینده رژیم کودک‌کش که همین دو ماه پیش با عکس دختر فوت شده ایرانی در سازمان ملل عربده می‌کشید می‌خواست حرف بزند، تقریبا همه کشورهای عربی و اسلامی که در آنجا حاضر بودند جلسه را ترک کردند. 

این اتفاق هنگامی ارزش بررسی دارد که در نظر داشته باشیم طرف امریکایی تا همین یک ماه پیش در رفت و آمد بود تا روابط رژیم صهیونیستی و سعودی‌ها را جوش بدهد و مسوولان و وزرای صهیونیستی یکی پس از دیگری به عربستان سفر می‌کردند. هر چند این اتفاق خود دلیل عالی برای حمایت این کشورها از آرمان فلسطین نیست اما دستکم نشان می‌دهد که سران آن‌ها به خوبی وضعیت و اهمیت همراهی با افکار عمومی را درک کرده‌اند. اما اتفاق مهمی بعدی وقتی روی داد که دبیرکل سازمان ملل با گفتن بخشی از حقیقت، رژیم صهیونیستی را مقصر رویدادهای این دو هفته دانست.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها