کد خبر: 691947
تاریخ انتشار :

سالک: صهیونیست‌ها چه بجنگند چه نجنگند شکستشان حتمی است

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: صهیونیست‌ها اگر بجنگند شکست خورده‌اند و جنگ هم نکنند شکستشان حتمی است.

سالک: صهیونیست‌ها چه بجنگند چه نجنگند شکستشان حتمی است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

احمد سالک، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز درباره جنایت صهیونیست‌ها و بی‌نتیجه ماندن اجلاس صلح قاهره درباره موضوع فلسطین اظهار کرد: ما به اصلی معتقد هستیم و آن اصل عبارت از است از اینکه انسان‌های مزدور تابع یک متغیر هستند و آن متغیر نیز دستور آمریکا است که این کشور‌ها به آن عمل می‌کنند. اسرائیل هر دستوری بدهد عمل می‌کنند و توقعی از این کشور‌ها وجود ندارد.

وی گفت: ما چیزی را در تغییر سیاست جهانی مشاهده می‌کنیم این است که تضاد میان مردم و دولت‌های هم‌مسیر آمریکا به شدت زیاد شده است چه کشور‌های عربی و چه کشور‌های غیرعربی این اتفاق را در سال‌های اخیر تجربه کرده‌اند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز افزود: در تمام دنیا مردم بسیج شده‌اند. در همان آمریکا هم مردم می‌آیند و بر علیه سیاست‌های دولت‌های خود و در جهت حمایت از فلسطین تظاهرات انجام می‌دهند و در خیابان‌ها نماز می‌خوانند. در آلمان، فرانسه و سایر نقاط جهان نیز به همین شکل این موارد دیده شده است.

سالک ادامه داد: در دنیا حمایت از فلسطین فوق‌العاده بالا است و این یک نویدی دارد و آن نوید این است که تضاد و درگیری میان مردم و دولت‌های تابع و حمایتکننده از رژیم صهیونیستی رو به رشد است و این تضاد ناشی از رشد گسترده بیداری ملت‌های جهان است که برای ما و جامعه بشری بسیار مثبت و مهم است.

وی درباره آینده فلسطین گفت: اگر دولت‌ها با مردم کشور‌های خود همسو نشوند، دچار فروپاشی می‌شوند. صهیونیست‌ها در شرف این فروپاشی هستند و تعدادی از وزرای آن‌ها در روز‌های گذشته استعفا کرده‌اند و از کابینه خارج شدند.

سالک در پایان گفت: صهیونیست‌ها اگر بجنگند شکست خورده‌اند و جنگ هم نکنند شکستشان حتمی است و نتانیاهو در شرایط سختی است. آمریکایی‌ها هم که به شدت از صهیونیست‌ها حمایت می‌کنند و آن‌ها را مدیریت می‌کنند با شکست مواجه می‌شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها