سایت هواداری باشگاه استقلال

محمدرضا گلزار | محمدرضا گلزار بیوگرافی

محمدرضا گلزار بلاخره صورت همسرشو نشون داد | آقا با عشق جوونش چه فخری ام میفروشه

محمدرضا گلزار بلاخره صورت همسرشو نشون داد | آقا با عشق جوونش چه فخری ام میفروشه

در ادامه عکسی جدید از محمدرضا گلزار و همسرش را مشاهده می کنید

محمدرضا گلزار یکی از پر جاشه ترین بازیگران چند وقت اخیر بوده است .ازدواج ناگهانی محمدرضا گلزار با یک خانم 19 ساله و جشن عروسی میلیاردی محمدرضا گلزار حواشی زیادی بدنبال داشت. علاوه بر آن استوری های محمدرضا گلزار بعد از ازدواج شایعه طلاق زودهنگام این بازیگر را در فضای مجازی به راه انداخت. اینکه محمدرضا گلزار از همسرش رونمایی نکرده است و همه جا بدون ایشان حضور میابد این خبر قوت می بخشد. محمدرضا گلزار درصفحه اینستاگرامش استوری جالبی منتشر کرده است که در ادامه مشاهده می کنید.

محمدرضا گلزار

بیوگرافی محمدرضا گلزار و همسرش

محمدرضا گلزار متولد ۱ فروردین ۱۳۵۶ در تهران بازیگر، خواننده و آهنگساز استفارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه آزاد می باشد که از زمان دانشجویی با نواختن گیتار شروع کرد و حالا چند فروشگاه دیجیتال هم دارداو با ۱۷۷ سانتی متر قد و ۸۸ کیلوگرم وزن در عرصه مدلینگ هم حضور داردمحمدرضا گلزار آذری در شهر تهران از پدری مهندس و اهل تبریز و مادری خانه دار و تهرانی به دنیا آمده است و می گوید با افتخار تورک هستم و فامیلی ام گلزار آذری استدو برادر بنام «علیرضا» مهندس رشته عمران و «بردیا» مترجم زبان انگلیسی و یک خواهر بنام «آتوسا» مترجم زبان آلمانی دارد و خودش فرزند سوم خانواده است

رضا گلزار بهار ۱۴۰۲ در سن ۴۶ سالگی با دختری به نام «آیسان آقاخانی» با ۱۹ سال فاصله سنی ازدواج کرد، عروس خانم متولد ۱۳۷۶ بوده و اهل زنجان است.

محمدرضا گلزارعروسی محمدرضا گلزار و همسرش

بعد از شکایت گلزار از مطرح‌کنندگان ادعای «سیاهی لشکر‌های مزدوری»، ماجرای ازدواج این بازیگر، به شکل ناگهانی و به گونه‌ای تعلیق‌وار رسانه‌ای شد.در ابتدا امر ویدئویی که ظاهرا نشان می‌داد به شکل ناخواسته و پنهانی گرفته شده، در رسانه‌های مجازی پخش شد که در آن گلزار همراه با یک خانم سوار ماشین می‌شدند.

چهره خانم نیز ناپیدا بود، اما در ادامه بسیاری از رسانه‌ها با انتشار عکس‌هایی، این شخص را «آیسان آقاخانی» معرفی کردند. این ویدئو در رسانه‌ها و شبکه‌‎های مجازی، با عنوان عقد محمدرضا گلزار پخش شد.

همزمان با پخش این ویدئو محمدرضا گلزار بدون هیچ توضیحی یک عکس در استوری اینستاگرامش منتشر کرد که کت و شلوار مشکی و پاپیون پوشیده است؛ که به عنوان لباس دامادی گلزار در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

بعد از تقریبا ۲۴ ساعت از این اتفاق دفتر عقد «ازدواج طلایی» در صفحه اینستاگرامش با انتشار عکسی از گلزار و عاقد آن (آقای طلایی) این ازدواج را به محمدرضا گلزار تبریک گفت. این تبریک و عکس دفترخانه و شخص عاقد مهر تاییدی بر ازدواج محمدرضا گلزار شد.

محمدرضا گلزارثروت محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار به موسیقی علاقه دارد و فعالیت در این عرصه را از سال 1376 با گروه آریان آغاز کرد. وی در نواختن سازهای گیتار، ارگ، و پرکاشن مهارت دارد و بندی به نام ریزار «rezzar؛ مخفف محمدرضا گلزار» را برای گروه خود ثبت کرد.

محمدرضا گلزار اولین آهنگ خود را با نام " کارو به اینجا رسوندی " در بهمن ماه 1392 منتشر کرد سپس قطعه روز برفی را با مرحوم مرتضی پاشایی به صورت دو صدایی اجرا کردند.

در مدتی کوتاه یک کلوپ زیبایی برای مردان داشت و بعدها مدیریت رستوران انار را هم برعهده گرفت. بعد از آن با یک برند مکزیکی به نام اکلیپس در تولیدات پوشاک همکار شد.

حالا محمدرضا گلزار دو فروشگاه دیجیتال بنام Go sport از نمایندگی فرانسه را دارد و در شهر دبی مرکز سولاریومی به نام سان پینت را اداره می کند.در حال حاضر به برج سازی و بساز بفروش هم مشغول است.

محمدرضا گلزارورزش حرفه‌ای محمدرضا گلزار

محمد رضا گلزار به ورزش علاقه زیادی دارد، او ورزش والیبال را حرفه‌ای دنبال نمود و به عنوان بازیکن والیبال در پست لیبرو در تیم‌های استان تهران، پارس خودرو، شیشه و گاز و دیهیم حضور داشته‌است.

او در لیگ برتر والیبال ۱۳۸۷ به عنوان مربی بدن‌ساز تیم ارتعاشات صنعتی فعالیت می‌کرد. همچنین به‌طور حرفه‌ای ورزش اسکی را دنبال کرده و کارت مربیگری اسکی آلپاین را دارد.

گلزار با ۱۷۹ سانتی‌متر قد، در عرصه مدلینگ هم حضور دارد و تاکنون با برندهای مختلفی همکاری داشته و تصاویرش به‌عنوان مدل بر روی بیلبوردهای تبلیغاتی رفته است.محمد رضا گلزار هم مثل دیگر سلبریتی ها شغل دوم و سومی دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به فعالیت در عرصه مدل و پوشاک ، موسیقی و مربی‌گری اسکی اشاره کرد. او همچنین در زمان دانشگاه درس معارف و دینی کنکور را تدریس می‌کرد.

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار روز سایر رسانه ها