کد خبر: 692290
تاریخ انتشار :

منوچهر متکی: مجلس یازدهم عملکرد قابل‌دفاعی نداشته است

سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان گفت: مجلس یازدهم عملکرد قابل دفاعی ندارد و همین امر موجب قهر بخش‌هایی از جامعه با انتخابات و صندوق‌های رأی شده است.

منوچهر متکی: مجلس یازدهم عملکرد قابل‌دفاعی نداشته است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

منوچهر متکی در نشست هیئت عالی شورای وحدت با اشاره به نقش بانوان و جوانان به‌عنوان دوپیشران انتخابات پیش‌رو، گفت: برای انتخابات اسفند که مجلس دوازدهم را شکل می‌دهد دیدگاه و رویکرد کلان و جدی داریم.

وی با بیان اینکه «تحول‌خواهی»و «مردم‌محوری» شعار برنامه انتخاباتی ما را شکل می‌دهد، افزود: مردم انتظار دارند بدانند مجلس جدید چه تغییری ایجاد می‌کند؟ چه برنامه جدیدی دارد و چه حرف تازه‌ای مطرح می‌کند که ناظر بر حل مشکلات جامعه باشد؟

سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان گفت: مجلس یازدهم که واپسین ماه‌های خود را می‌گذراند عملکرد قابل دفاعی نداشته و همین امر موجب قهر بخش‌هایی از جامعه با انتخابات و صندوق‌های رأی شده است. اکنون ما می‌خواهیم آشتی با صندوق‌های رأی و انتخابات را با برنامه و راهبرد برقرار کنیم.

متکی افزود: همه تلاش کنیم تا انتخابات آتی با مشارکت بالا و با شور و نشاط برگزار شود. هم شورای نگهبان و وزارت کشور و هم احزاب سیاسی و کاندیداها در گرم‌شدن تنور انتخابات نقش ممتاز و مسئولیت جدی دارند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها