کد خبر: 692447
تاریخ انتشار :

سید حسن نصرالله:

هیچ نبردی همچون نبرد با صهیونیست‌ها مشروعیت ندارد

دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: نیروی واقعی ما در ایمان، بصیرت، آگاهی، پایبندی عمیق نسبت به آرمان و آمادگی گسترده برای جانفشانی از سوی خانواده‌های شهداء است.

هیچ نبردی همچون نبرد با صهیونیست‌ها مشروعیت ندارد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، سخنرانی سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان کمی پیشتر آغاز شد که این نخستین سخنرانی وی از آغاز عملیات مقاومت موسوم به طوفان الاقصی است و محافل مختلف منتظر این سخنرانی مهم هستند.

سید حسن نصرالله خاطرنشان کرد: نبرد طوفان الاقصی در بیش از چند جبهه و چند میدان کشیده شده است.

وی عنوان داشت: نیروی واقعی ما در ایمان، بصیرت، آگاهی، پایبندی عمیق نسبت به آرمان و آمادگی گسترده برای جانفشانی از سوی خانواده‌های شهداء است.

سید حسن نصرالله با تسلیت و تبریک شهادت نیروهای لبنانی و فلسطینی در مقابله با رژیم صهیونیستی، به آیاتی از قرآن اشاره کرد که تاکید بر جایگاه شهداء دارد و خاطرنشان کرد که این شهادت بر آنها گوارا باد.

وی عنوان داشت: به مردم اسطوره‌ای غزه، به مردم غزه درود می‌فرستم که خانواده‌هایشان را از زیر آوار بیرون می کشند اما فریاد می‌زنند که فدای مقاومت باد. زبان از بیان بزرگی و ایمان و پایداری و صبر این مردم قاصر است.

دبیرکل حزب الله گفت: اگر بخواهیم به دنبال یک نبرد کاملاً مشروع بگردیم، هیچ نبردی همچون نبرد با صهیونیست‌ها نیست. نبرد با صهیونیست‌ها در سطح اخلاقی و شرعی هیچ مشکلی ندارد.

سید حسن نصرالله اظهار کرد: تشکر و درود ویژه‌ای را به عراقی‌ها و یمنی‌ها می‌فرستیم که وارد این نبرد مبارک شده‌اند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها