کد خبر: 692683
تاریخ انتشار :

پست عاشقانه مازیار لرستانی در ساندویچی

مازیار لرستانی از امشب، یکشنبه 23 مهر ماه دومین دور اجرای نمایش «در انتظار گودو» را در خانه نمایش دا روی صحنه می‌برد.

پست عاشقانه مازیار لرستانی در ساندویچی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش پایگاه خبری جایگاه 8:مازیار لرستانی متولد 31 خرداد 1345 در تهران است.مازیار لرستانی فارغ التحصیل لیسانس کارگردانی تئاتر و فوق لیسانس فیلمنامه نویسی سینما می باشد. این بازیگر فعالیت خود را با تئاتر شروع کرد. مازیار لرستانی با افتخار خود را یک لر معرفی می کند.در ادامه عکسی از مازیار لرستانی را در کنار یک خانم مشاهده می کنید که حواشی زیادی بدنبال داشته است .برای آشنایی بیشتر با مازیار لرستانی با ما همراه شوید.

مازیار لرستانی از امشب، یکشنبه 23 مهر ماه دومین دور اجرای نمایش «در انتظار گودو» را در خانه نمایش دا روی صحنه می‌برد.

این کارگردان و بازیگر تئاتر چندی پیش به مدت محدودی نمایش «در انتظار گودو» را در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر روی صحنه برد و حالا همین نمایش را برای دومین بار در خانه نمایش دا اجرا می‌کند.

بنا بر اعلام روابط عمومی گروه، دور جدید اجرای این نمایش، از  ساعت ۲۰:۰۰ روز یکشنبه، بیست و سوم مهرماه، در سالن شماره۱ خانه نمایش «دا» پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد.

در نمایش «در انتظار گودو» که با خوانش، برداشت و کارگردانی مازیار لرستانی به روی صحنه می‌رود، افسر اسدی، امیرعباس توفیقی، رضا بهرامی، محمد آقامحمدی، مصطفی فرهادمهر و مهرزاد عسکری ایفای نقش می‌کنند.

نمایشنامه «در انتظار گودو» از مشهورترین آثار ساموئل بکت، نمایشنامه‌نویس شهیر جهان است که مازیار لرستانی برداشت خود را از آن روی صحنه می‌آورد.

در خلاصه داستان این نمایش ۹۰ دقیقه‌ای آمده است: استراگون و ولادیمیر زیر درختی در انتظار گودو هستند و...

دیگر عوامل در دور جدید این اجرا، عبارتند از: تهیه‌کننده: دنا ضیایی، مجریان طرح: بهزاد جاودان‌فرد و هاتف کلاته، دستیار کارگردان و مدیر اجرایی: سیاوش سجادی مقدم، برنامه‌ریز و دستیار کارگردان: ریحانه فلاح، عکس و تولید محتوا: شقایق عبدالوند، مدیر امور رسانه: امیر پارسائیان‌مهر.

مازیار لرستانی کارگردانی نمایش را در دانشکده هنرهای زیبا آموخته و سپس در کارشناسی ارشد در رشته فیلمنامه‌نویسی فارغ‌التحصیل شده است. او که سابقه کارگردانی پر و پیمانی در کارگردانی تئاتر دارد، نمایش‌هایی همانند «پرده برداری»، «آنتیگون»، «خسیس دهکده روگافورد»، «گالری»، «بنگاه تئاترال»، «سلطان مار»، «تلخ بازی قمر در عقرب»، «زندگی دوگانه»، «پیک نیک در میدان جنگ» را به روی صحنه برده است و اکنون پس از ۱۷ سال برای اجرای «در انتظار گودو» به صحنه تئاتر بازگشته است.

این خبر در خاتمه یادآور می‌شود فروش اینترنتی نمایش «در انتظار گودو» به کارگردانی مازیار لرستانی در سایت تیوال آغاز شده و علاقه‌مندان می‌توانند نسبت به تهیه بلیت روزهای آغازین نمایش اقدام کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها