کد خبر: 693134
تاریخ انتشار :

اتفاق مهم با شروع فروش خودروهای وارداتی | قیمت ها ریخت!

همزمان با شروع مرحله چهارم فروش خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه فروش خودرو، نرخ خودروهای خارجی نیز در بازار ایران کاهش یافت.

اتفاق مهم با شروع فروش خودروهای وارداتی | قیمت ها ریخت!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

بررسی‌ها نشان می‌دهد که در بازار خودرو ام وی ام X۲۲ دنده‌ای اسپرت لاکچری مدل ۱۴۰۲ در بازار با کاهش ۵ میلیون تومانی، با نرخ ۷۲۰ میلیون تومان رسیده است.

ام وی ام X۲۲ PRO دنده‌ای مدل ۱۴۰۲ هم با کاهش ۵ میلیون تومانی، به نرخ ۸۱۵ میلیون تومان رسیده است.

اما ب ام و X۱۲۵ مدل ۲۰۱۷ در بازار ۵۰ میلیون تومان کاهش نرخ داشت و نرخ آن به ۸ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان رسید. ب ام و سری ۵ سدان ۵۳۰i مدل ۲۰۱۸ در بازار ۵۰ میلیون تومان کاهش نرخ پیدا کرده و به نرخ ۱۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان رسیده است.

در این میان، بنز کلاس E E۲۰۰ مدل ۲۰۱۸ در بازار ۵۰ میلیون تومان افت نرخ داشته و به نرخ ۱۳ میلیارد تومان فروخته می‌شود. پورشه ماکان مدل ۲۰۱۸ هم ۱۸ میلیارد تومان نرخ دارد.

بنا به این گزارش، نرخ تویوتا C-HR در بازار خودرو ۵۰ میلیون تومان ارزان شد و به ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان رسید. همچنین لکسوس NX۳۰۰ افت ۵۰ میلیون تومانی نرخ را تجربه کرد و در بازار خودرو ۸ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان نرخ پیدا کرد.

در همین حال، رنو کولیوس در بازار خودرو افت ۵۰ میلیونی داشت. رنو تالیسمان نیز به ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان رسید که افت نرخ ۵۰ میلیونی داشت.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها