کد خبر: 693241
تاریخ انتشار :

روایت فرمانده نداجا از کمک رسانی در زمینه فراری دادن دزدان دریایی

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه نیروی دریایی ارتش در عملیات‌های بشردوستانه حضور دارد، گفت: حضور نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب‌های بین المللی همواره حضوری موفق و مقتدرانه بوده است.

روایت فرمانده نداجا از کمک رسانی در زمینه فراری دادن دزدان دریایی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در آیین تجلیل از برگزیدگان دومین دوره رقابت‌های مهارتی نظامی غواصی نداجا در بوشهر گفت: حضور نیروی دریایی در صحنه دریاها به لطف خداوند و به مدد توانمندی علمی و تجهیزاتی که در سطح کشور با استفاده از همه ظرفیت‌ها در اختیار دارد حضوری مقتدرانه و موفقی بوده و هست.

دریادار ایرانی افزود: نیروی دریایی راهبردی ارتش علاوه بر اسکورت شناورها در کمک رسانی در حوزه ایمنی و امنیتی همواره مورد توجه سازمان‍های بین المللی است و مکرر از نیروی دریایی تقدیر کرده‍اند.

وی گفت: با توجه به حضور نیروی دریایی ایران در همه آب‌های بین المللی امروزه حتی کشورهای مدعی برقراری ایمنی دریایی؛ شناورهایشان در موقعیت‌هایی قرار گرفته اند که از نیروی دریایی ایران درخواست کمک کرده‍اند.

امیر دریادار ایرانی افزود: کمک‍ رسانی‌ها در زمینه فراری دادن دزدان دریایی و کمک به ایمنی شناورها از جمله رفع حریق و آب‍گرفتگی بوده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: نیروی دریایی راهبردی ارتش علاوه بر حضور در صحنه نظامی در عملیات‌های بشردوستانه هم حضور دارد؛ بنابراین آموزش و مسابقات بخشی غیرنظامی است که در این دوره‌ها آماده می‌شوند تا در این صحنه‌ها به جامعه جهانی کمک کنند که این مسئولیت را تا کنون به خوبی انجام داده است.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها