کد خبر: 693369
تاریخ انتشار :

نحوه جدید استعلام یارانه نقدی با کد ملی | از کجا بدانیم دهک چندم هستیم؟

مدت زمانی است که خبرهایی در خصوص تغییر در دهک بندی یارانه نقدی به گوش می رسد. این تغییرات باعث شده است که برخی از مردم ندانند که جزء کدام دهک از اقشار جامعه محسوب می شوند، برای کسب اطلاع درباره دهک درآمدی خود مطلب زیر را بخوانید.

نحوه جدید استعلام یارانه نقدی با کد ملی | از کجا بدانیم دهک چندم هستیم؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

یارانه نقدی | بیش از 20 میلیون نفر اردیبهشت سال گذشته آخرین یارانه نقدی خود را دریافت کردند. نرخ جدید یارانه نقدی به زودی اعلام خواهد شد. افزایش صددرصدی یارانه نقدی دهک های پایین. از امسال یارانه نقدی هدفمند خواهد شد

مبلغ یارانه نقدی آبان 1402 بدون تغییر واریز خواهد شد. یارانه نقدی بعضی از خانوارها بدلی داشتن درآمد بالا قطع شده است.از اوایل ماه آبان تغییراتی در دهک بندی یارانه نقدی بگیران ایجاد شده است و این امر با سردرگمی مردم همراه بوده. اگر شما هم نمیدانید که جزء کدام دهک از یارانه نقدی بگیران هستید مطلب زیر را بخوانید.

برای استعلام دهک خانوار با کد ملی از طریق سامانه My.Gov.Ir باید مراحلی را طی نمایید که ما به صورت گام به گام این مراحل را برای شما شرح خواهیم داد.

ورود به سامانه حمایت یارانه نقدی

ابتدا وارد سامانه مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها به نشانی اینترنتی Hemayat.Mcls.Gov.Ir شوید. سپس بر روی گزینه ورود/ثبت نام کلیک نمایید.

یارانه نقدی / ورود از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند

در پنجره باز شده روی ورود از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند کلیک کنید تا به آدرس Https://Sso.My.Gov.Ir/Login منتقل شوید.

یارانه نقدی / وارد کردن شماره همراه

در این صفحه (تب ورود با رمز یکبار مصرف فعال باشد) شماره همراه سرپرست خانوار و تصویر امنیتی را تکمیل نمایید و روی ارسال رمز یکبار مصرف بزنید تا کد تایید به شماره موبایل ارسال شود.

یارانه نقدی / وارد کردن رمز یکبار مصرف

رمز یکبار مصرف ۵ رقمی ارسال شده به شماره موبایل سرپرست خانوار را در فیلد مربوطه وارد نمایید تا به داشبورد پنجره ملی خدمات دولت هوشمند وارد شوید. در صورتی که پیامک دریافت نکردید بعد از مدت زمان نشان داده شده مجددا درخواست بدهید.

یارانه نقدی / ورود به داشبورد پنجره ملی خدمات دولت هوشمند

در صفحه باز شده روی مشاهده وضعیت مشمولیت یارانه و ثبت درخواست کلیک کنید.

مشاهده دهک بندی خانوار یارانه نقدی بگیر

با کلیک بر روی مشاهده وضعیت مشمولیت یارانه و ثبت درخواست پنجره‌ای برای شما باز می شود که شامل دهک بندی شماست.

یکی دیگر از راه‌های استعلام دهک خانوار، استفاده از شماره تلفن گویا می‌باشد که ابتدا با شماره ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ تماس گرفته و سپس کد ملی سرپرست خانوار را به همراه شماره تلفن سرپرست خانوار وارد نمایید. تا از دهک بندی خانوار خود مطلع شوید. در این روش باید شماره همراهی را وارد نمایید که به نام شخص سرپرست خانوار می باشد.

منبع: اقتصاد نیوز

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها