کد خبر: 693373
تاریخ انتشار :

جبهه شمالی داغ شد ؛ روزگار سیاه صهیونیست ها

در جبهه جنوبی ما شاهد نبرد شهری و سنکین میان مدافعان فلسطینی با متجاوزان صهیونیست خواهیم بود که با انهدام تانک‌ها و زره‌پوش‌های آن‌ها در کنار کمین زدن برای نیروهای ویژه این رژیم همراه خواهد بود.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

از امروز به بعد خبرهایی که از جبهه شمالی خواهیم نوشت بیشتر از خبرها از جبهه جنوبی خواهد بود. در جبهه جنوبی روایت اصلی همچنان جنایت و کشتار زنان و کودکان توسط شبه‌نظامیان چندملیتی خونحوار صهیونیست است اما در جبهه شمالی، دشمن چون می‌داند سنبه پرزور است و اگر بخواهد خریت کند، مقابله به مثل شدید خواهد شد ناچار است قواعد نبرد را رعایت کند. همزمان با کاهش حمایت‌ها از رژیم صهیونیستی توسط غرب (البته این به معنی عدم حمایت از اقدامات جنایتکارانه نیست) باز شدن جبهه شمال بر اساس راهبرد صبر و نصر، بدون شک نتیجه خواهد داد. 

در جبهه جنوبی ما شاهد نبرد شهری و سنکین میان مدافعان فلسطینی با متجاوزان صهیونیست خواهیم بود که با انهدام تانک‌ها و زره‌پوش‌های آن‌ها در کنار کمین زدن برای نیروهای ویژه این رژیم همراه خواهد بود. این راهبرد با تلفات سنگین برای دشمن در این جبهه همراه شده و سپس ماجرا به سمت دیگری کشیده می‌شود و این جایی است که دشمن اصلا انتظارش را هم ندارد. روز جمعه شاهد پاتک شدید رزمندگان فلسطینی به متجاوزان صهیونیست بودیم و این پاتک‌ها در روزهای آینده به شکل‌های ویژه‌تری ادامه خواهد یافت. 

جبهه شمالی در حالی داغ‌تر می‌شود که به صورت کامل تقویت شده و تجهیزات جدید به دست مقاومت رسیده است که برای یک سال نبرد شبانه‌روزی با نرخ شلیک روزانه صدها راکت و موشک به صمت سرزمین‌های اشغالی کفایت می‌کند. همچنین خط لجستیک بسیار حرفه‌ای و کارآمد تدارک دیده شده که به آشفته‌ترین خیال‌های دشمن هم خطور نخواهد کرد. در این حال، رژیم صهیونیستی نمی‌تواند حمایت‌های غرب و امریکا را داشته باشد، چرا که پایگاه‌ها، فرودگاه‌ها و بنادر اشغالی هدف قرار گرفته و هر کشتی که بخواهد در سواحل فلسطین پهلو بگیرد، منهدم خواهد شد. 

در صورت گسترش جنگ، تمام نفتکش‌هایی که به سمت سرزمین‌های اشغالی حرکت می‌کنند نیز منهدم می‌شوند، البته قبل از آن تنها پالایشگاه بزرگ مستقر در فلسطین اشغالی هم منهدم خواهد شد که صهیونیست‌ها ناجار خواهد شد خودروهای زرهی و تاکتیکی خود را با الاغ جابجا کنند. آنچه گالانت در مورد بیروت و لبنان گفته، به توان چند برابر سر خودشان در خواهد آمد. در هر جنگی آسیب و مرگ وجود دارد اما دشمن به خوبی می‌داند یک هزارم اتفافات غزه در تل‌آویو روی دهد، هیچ شهرک‌نشینی در آنجا نخواهد ماند همه فرار را برقرار ترجیح خواهند داد و دلیل این مساله نیز، اشغالگر بودن آن‌هاست.

در هر صورت روزها و ساعت‌های آینده بسیار مهم و سرنوشت‌ساز است. باید نیم نگاهی عمیق به جنوب داشته باشیم جایی که یمنی‌ها با موشک‌های جدید و پهپادهای وعید به سراغ دشمن صهیونیستی خواهند آمد. از عراق نیز مقاومت با قدرت در نبرد مشارکت خواهد کرد و آنگاه شاید ما فرصت برای سر خاراندن نداشته باشیم. «میدان» تعیین‌کننده است و این میدان است که همه چیز را ارزیابی می‌کند باید دید در میدان چه اتفاقی روی می‌دهد باید چهارچشمی میدان را زیر نظر داشته باشیم، باید به گونه‌ای بازی کنیم که دشمن نتواند نفس بکشد و در این مسیر، رسانه حرف اول را می‌زند. تا اینچا جنگ روانی و تبلیغاتی را برده‌ایم، ولی اصل کار باقی مانده است. 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها