کد خبر: 693672
تاریخ انتشار :

قیمت دلار آسمانی شد! | جدیدترین قیمت دلار امروز 24 آبان

قیمت دلار روز گذشته نوسانی بود و با افزایش و کاهش‌های محدود همراه شد تا در نهایت در کف کانال 51 هزار تومانی قرار گیرد. به نظر می‌رسد دلار انگیزه‌ای برای کاهش و توانی برای افزایش ندارد و در دست سیاست‌گذار اسیر شده است.

قیمت دلار آسمانی شد! | جدیدترین قیمت دلار امروز 24 آبان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

قیمت دلار در پایان معاملات روز گذشته بازار ارز در کف کانال 51 هزار تومانی و با قیمت 51 هزار و 100 تومان بسته شد. این در حالی بود که قیمت دلار در این روز هر دو نوسان کاهشی و افزایشی را تجربه کرد. آن طور که پیداست، بازارساز توانسته است قیمت دلار را در تله 51 هزار تومان اسیر کند و اجازه رشد را برای این ارز صادر نکند.

کف و سقف جدید دلار کجاست؟

کارشناسان بازارهای مالی معتقدند این روزها اثر اخبار جنگ هم در بازار دیده می‌شود اما توان سیاست‌گذار آنقدر بوده است که بتواند قیمت دلار را پس از جهش اخیر به کریدور پنجم، کنترل و در کف این محدوده جدید مدیریت کند. بر همین اساس حالا کف و سقف جدیدی هم برای دلار شناسایی شده است.

به گفته کارشناسان در حال حاضر کف فعلی حمایتی برای دلار محدوده ۵۰ هزار و ۸۰۰ تومانی است. با مفروضات فعلی منطقه ۵۱ هزار و ۸۰۰ تومانی را می‌توان سقف مقاومتی این اسکناس در نظر گرفت. این در حالی است که اگر دلار در محدوده ۵۳ هزار تومانی تثبیت شود،‌ این اسکناس در روند صعودی قرار می‌گیرد.

گفتنی است روز گذشته در کنار نوسانات بازار تهران، قیمت دلار در بازارهای مجاور کاهش داشت. در روز سه‌شنبه قیمت دلار سلیمانیه با کاهش ۳۰ تومانی روی قیمت ۵۱ هزار ۱۴۰ تومان ایستاد. دلار هرات نیز کاهش ۱۵۰ تومانی داشت و با قیمت ۵۰ هزار و ۸۵۰ تومان معامله شد. درهم امارات نیز در این روز نوسان زیادی داشت و به کانال ۱۳ هزار تومانی برگشت اما بعد از ظهر، این روند تعدیل شد. روز گذشته درهم همانند روز دوشنبه و با قیمت ۱۴ هزار و ۲۰ تومان معامله شد.

قیمت انواع ارز و سکه و طلا را در روز چهارشنبه، بیست و چهارم آبان‌ماه ۱۴۰۲ مشاهده می‌کنید.

دلار (در صرافی بانکی)

۴۱ هزار و ۵۰۴ تومان

یورو

۴۵ هزار و ۷۳ تومان

سکه تمام بهار آزادی

۲۵ میلیون و ۸۶۸ هزار تومان

سکه امامی

۲۹ میلیون و ۲۰۴ هزار تومان

نیم سکه

۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

ربع سکه

۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

سکه گرمی

۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

هر گرم طلای ۱۸ عیار

۲ میلیون و ۴۱۹ هزار تومان

هر گرم طلای ٢۴ عیار

۳ میلیون و ۲۲۱ هزار تومان

هر مثقال طلا

۱۰ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان

هر انس طلا

۱۹۷۰.۳۸ دلار

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها