کد خبر: 693820
تاریخ انتشار :

رئیسی: پایان رژیم صهیونیستی ان‌شاءالله اعلام خواهد شد و مردم فلسطین به حقوقشان می‌رسند

رئیس جمهور گفت: تمام بشریت امروز نسبت به نظام سلطه، رژیم صهیونیستی و آمریکا اعلام انزجار می‌کنند اما وعده الهی در نصرت فلسطین تحقق خواهد یافت. بی تردید پایان ظالمان اعلام می‌شود و مردم فلسطین به حق خود می‌رسند.

رئیسی: پایان رژیم صهیونیستی ان‌شاءالله اعلام خواهد شد و مردم فلسطین به حقوقشان می‌رسند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گزیده‌ای از صحبت‌های رئیس‌جمهور در ادامه آمده است:

موسی(ع) در میان کودک کشی های فرعون به دنیا آمد و امت موسی(ع) بود که حکومت فرعون را سرنگون کرد 

خدمت به مردم افتخار بزرگی است

*طرح های 13 یا 14 ساله وجود داشت که طی دو سال اخیر کار بسیار سرعت گرفت تا به زودی نتیجه بگیرد. امروز آنچه در سفر قبل وعده داده شد درمورد آبرسانی تا حد زیادی محقق شده و است و باقی آن در دست اقدام است

امروز کار بهره برداری از 4 هزار مسکن در استان انجام خواهد شد

*مسئله مسکن برای همگان امری مهم و ضروری است. اینکار به عنوان نهضت تولید مسکن در کشور و استان باید ادامه دار باشد

کار مردم در ادارات باید با سرعت و بدون پارتی بازی و روابط ناسالم انجام شود

*به تمامی همکاران اداری خود در کشور میگویم، مردم باید احساس کنند خدمت گزاران آنها با اخلاص به آنها خدمت می‌کنند

مشروح اظهارات رئیس‌جمهور را بخوانید.

سید ابراهیم رئیسی امروز در مصلای حضرت امام خمینی (ره) شهرکرد در جمع مردم، اظهار داشت: این روزها امت اسلامی و جامعه بشری برای غزه غصه‌دار است، مردان و زنان ما در ایران اسلامی برای کودکان غزه غصه دار هستند و تمام بشریت امروز نسبت به نظام سلطه، رژیم صهیونیستی و آمریکا اعلام انزجار می‌کنند اما وعده الهی در نصرت فلسطین تحقق خواهد یافت. 

وی مطرح کرد: بی‌تردید در خصوص این کودک‌کشی‌ها و نفرتی که عالم نسبت به رژیم صهیونیستی دارد، دست انتقام الهی بیرون می‌آید و پایان این ظالمان اعلام می‌شود و مردم فلسطین به حق و حقوق خود می‌رسند. امروز صف حق و باطل، صف شرارت و شرافت است که قطعا صف حق و شرافت پیروز است.

رئیس جمهور ادامه داد: خرسندم که امروز در جمع مردم استان چهارمحال و بختیاری هستم و از استقبال این مردم تشکر می‌کنم. مردم این دیار امتحان خود را پس دادند و پای انقلاب اسلامی با تمام وجود ایستادند و نشان صدق این ایستادگی 2500 شهید و 7 هزار جانباز و ایثارگر از این استان است. 

رئیسی بیان کرد:  عشایر، بختیاری‌ها، لرها، ترک‌ها و فارس‌ها همواره نشان دادند در این خطه همواره همراه انقلاب هستند، خدمت به مردم برای همه کسانی که در کسوت خدمتگذاری در جای جای کشور هستند، افتخار بزرگی است و باید خالصانه کار جهادی کرد.

وی با اشاره به پروژه‌هایی با طول 14 سال و 13 سال در استان چهارمحال و بختیاری، عنوان کرد: در شرایطی که پروژه‌های 14 ساله در استان وجود داشت در این دو سال تا 13 برابر کار سرعت پیدا کرد تا کار به نتیجه برسد. 

رئیس جمهور با اشاره به طرح‌های آبرسانی استان چهارمحال و بختیاری، بیان کرد: امروز آنچه در سفر قبل در رابطه با وضعیت آبرسانی وعده داده شد محقق می‌شود. این استان از ظرفیت‌های بسیار خوبی برقرار است.

رئیسی با اشاره به اینکه این طرح‌ها در سال‌های گذشته می‌توانست با مقدار کمتری به سرانجام برسند، بیان کرد: در مسئله صنعت استان در این مدت سرمایه‌گذاری 8 برابر افزایش یافته است البته ما به هیچکدام قانع نیستیم و باید کار بیشتری صورت گیرد.

وی با اشاره به احیای واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال، گفت:  در این استان 68 واحد صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل در چرخه تولید قرار گرفته است. آمار نشان می‌دهد بیکاری در این استان در حال کاهش است و با استفاده از مزیت‌های خوب استان از جمله کشت گیاهان دارویی، گلخانه و... موجب اشتغال‌زایی شده است.

رئیس جمهور  با اشاره به اینکه آنچه که در دور اول سفر تصویب شد بخشی اجرا شده و بخش دیگر نیز در دست اقدام است، افزود: استان چهارمحال و بختیاری در خصوص صادرات غیرنفتی خود، افزایش 200 درصدی محصولات را داشته است.

وی با تاکید بر رفع مشکل مسکن برای همه به ویژه برای جوانان و سرپرستان خانوار، ادامه داد:  در این استان امروز بیش از 4 هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن افتتاح و بهره‌برداری می‌شود، همچنین 200 هکتار زمین برای  افراد متقاضی مسکن آماده شده است.

رئیسی با اشاره به اینکه لازم است طرح نهضت ملی مسکن با قوت در سطح استان پیگیری و انجام شود، مطرح کرد: مسکن مسئله ما است، موضوع نهضت ملی مسکن را تا وصول نتیجه کامل به ویژه برای جوانان دنبال می‌کنیم. مردم خوب این استان در همه عرصه‌ها به خوبی امتحان پس دادند.

وی با اشاره به اینکه مردم اگر به اداره‌ای مراجعه می‌کنند باید بدون روابط ناسالم و فورا کارهایشان پیگیری شود، عنوان کرد: به همکاران اداری در سراسر استان و کشور اعلام می‌کنم که مردم باید احساس کنند خدمتگزاران آن‌ها با اخلاص به آنها خدمت می‌کنند.

رئیس جمهور عنوان کرد: اگر مردی، زنی، دختری و پسری از گوشه‌ای از شهرستان مراجعه کرد، همه اداری‌ها موظف هستیم به عنوان وکیل مردم مشکل آن‌ها را حل کنیم.

وی با تاکید بر سلامت اداری و پیگیری امور مردم، گفت: احساس مسولیت حائز اهمیت است، نباید اجازه داد فساد در ادارات لانه کند. باید آنچنان عمل کنیم که رضایت خدا و مردم را داشته باشیم.

رئیسی مطرح کرد: یقینا ما به پشتوانه شما مردم آنچه وظیفه است در اعلام موارد صریح جمهوری اسلامی بدون لکنت زبان صریح هستیم.‌ ما در صنعت نظامی پیشرفته هستیم و صنایع نظامی برای کشور ایجاد قدرت کرده است و هیچکس جرات ندارد تعرضی به خاک جمهوری اسلامی ایران کند، چرا که این کشور قوی است و جلوی آن‌ها می‌ایستد.

رئیس جمهور ادامه داد: همچنان که صنایع نظامی برای کشور ایجاد قدرت می‌کند، علم، اقتصاد، حضور مردم و خون شهدا هم برای کشور قدرت ایجاد می‌کند. باید این قدرت را با تلاش جهادی افزایش داد.

وی با اشاره به سفرهای استانی خود به استان‌ها، گفت: اگر لازم باشد ده بار هم به استان چهارمحال و بختیاری سفر کنم می‌آیم تا مشکلات این استان حل شود. پروژه‌ها دنبال می‌شوند تا بتوان رضایت خداوند منان و مردم را در پی داشته باشد.

رئیس جمهور با بیان اینکه دشمن دنبال نا امیدی مردم است اما وظیفه ما ایجاد امید است، خاطرنشان کرد:  وظیفه همه خدمتگزاران این است که با همه وجود در دل جوانان ایجاد امید کنند. آینده، امید بخش و روشن است، کسی حق ندارد نا امید شود چراکه تا قله راهی نمانده است. ما تردید نداریم با اراده پولادین مردم ایران، قله را فتح می‌کنیم.

منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها