کد خبر: 694264
تاریخ انتشار :

سرلشکر باقری: ‌‌آمادگی هوانیروز ‌فوق‌العاده افزایش داشته است

رئیس کل ستاد نیروهای مسلح به منظور بررسی توان رزمی و دفاعی نیروهای مسلح مستقر در جنوبشرق کشور وارد کرمان شد.

سرلشکر باقری: ‌‌آمادگی هوانیروز ‌فوق‌العاده افزایش داشته است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشور بعد از ظهر امروز در راس هیات عالی رتبه نظامی به کرمان سفر کرد و در بدو ورود وارد پایگاه سوم رزمی هوانیروز کرمان شد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به منظور ارزیابی و بررسی میدانی از یگان‌های نظامی و انتظامی مستقر در استان کرمان وارد این استان شد و مورد استقبال رسمی مقامات و مسئولان ارشد کشوری و لشکری در کرمان قرار گرفت.

کرمان دومین مقصد سفر استانی سرلشکر باقری در سال جاری است که به منظور ارزیابی و بررسی میدانی از یگان‌های نظامی و انتظامی انجام می‌شود.

‌‌آمادگی هوانیروز کرمان فوق‌العاده افزایش داشته است

‌سرلشکر محمد باقری رئیس کل ستاد نیروهای مسلح ظهر امروز در بدو ورود به کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم کرمان مردمی خوب و خونگرم هستند و کرمان مرکز مقاومت بوده و مضجع شریف شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در این شهر است.

وی با اشاره به اهداف سفر به استان کرمان بیان کرد:  سفر امروز به کرمان با هدف حضور در میان هم‌رزمان ارتش، سپاه و انتظامی انجام شده است.

سرلشکر باقری که در پایگاه هوانیروز کرمان حضور داشت، ابراز کرد: گزارش تیم‌های پیشرو حاکی از این است که این پایگاه در سال‌های اخیر و به ویژه دو سال گذشته میزان آمادگی هوانیروز کرمان فوق العاده افزایش داشته است که نشان از حرکت جهادی در نیروی رزمی و هوانیروز قهرمان است.

وی خاطرنشان کرد: هوانیروز کرمان جزو قوی‌ترین‌های یگان‌های نیروهای مسلح کشور است و با بالگردهای مناسب و آماده در پشتیبانی رزمی از نیروها عمل می‌کند.

توان بالگردی و رزمی پایگاه هوانیروز کرمان ارزیابی شد​

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در نخستین برنامه ‌با همراهی جمعی از فرماندهان و مسئولان ارتش با حضور در پایگاه سوم رزمی هوانیروز کرمان توان بالگردی، رزمی، دفاعی و عملیاتی این پایگاه را مورد ارزیابی قرار داد.

سرلشکر باقری در جریان سفر به استان کرمان با حضور در یگان‌ها و مراکز ارتش، سپاه و فراجا آخرین وضعیت توان رزمی و آمادگی دفاعی نیروهای مسلح را مورد بررسی قرار می‌دهد.

منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها