کد خبر: 694497
تاریخ انتشار :

آیت‌الله جنتی: مقاومت فلسطینی‌ها به ظلم صهیونیست‌ها پایان خواهد داد

دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه «مقاومت شجاعانه مردم فلسطین بر مبنای اعتقاد به ماندگار نبودن ظلم است»، تاکید کرد: مقاومت فلسطینی‌ها به ظلم صهیونیست‌ها پایان خواهد داد.

آیت‌الله جنتی: مقاومت فلسطینی‌ها به ظلم صهیونیست‌ها پایان خواهد داد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در ابتدای جلسه روز چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ این شورا با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج و سالروز تاسیس این نهاد اظهار کرد: درود می‌فرستیم به روح بلند امام ‌خمینی (ره) و همه بسیجیانی که با مجاهدت خویش موجب تقویت و رشد این مجموعه ارزشمند شدند.

وی خاطرنشان کرد: بسیج جلوه‌ای از لطف الهی است که در پی قیام لله مردم مومن ایران، به این ملت خداباور عطا شد و هرچه از عمر این شجره طیبه می‌گذرد، برکات آن بیشتر آشکار می‌شود.

دبیر شورای نگهبان تاکید کرد: تفکر بسیجی مبتنی بر ایثار و آزادگی است و این تفکر در هر عرصه‌ای که جریان داشته باشد، همراه با موفقیت خواهد بود و در هر عرصه‌ای که به آن کم‌توجهی شود، شاهد بروز مشکلات خواهیم بود.

آیت‌الله جنتی با توصیه به مردم و جوانان برای مطالعه بیانات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، عنوان کرد: افق نگرش بسیجی، جهانی است و بسیج با تکیه بر مبانی متعالی قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، زندگی در جهانی بدون ظلم و ستم را حق همه انسان‌ها می‌داند و برای تحقق این آرمان، مجاهدت می‌کند.

وی با اشاره به این جمله از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی که فرمود «بسیج تنها منحصر به ایران اسلامی نیست، باید‌‎ ‎‌هسته‌های مقاومت را در تمامی جهان به وجود آورد و در مقابل شرق و غرب ایستاد»، گفت: این موضوع شاید در آن زمان به نظر خیلی افراد رویای دست نیافتنی بود، اما امروز به واقعیت غیرقابل انکار تبدیل شده است.

دبیر شورای نگهبان اظهار داشت: امروز فرهنگ ایستادگی در برابر ظالمان به یک فرهنگ جهانی در حال گسترش تبدیل شده است که هیچ مرزی برای خود نمی‌شناسد و این امیدواری را در بین آزادگان عالم به وجود آورده که تا تحقق وعده الهی حکومت صالحان بر عالم فاصله زیادی وجود ندارد.

آیت‌الله جنتی در خصوص مقاومت مردم فلسطین نیز گفت: مقاومت شجاعانه آن‌ها بر مبنای اعتقاد به ماندگار نبودن ظلم است. مقاومت فلسطینی‌ها به ظلم صهیونیست‌ها پایان خواهد داد. این مقاومت رژیم نامشروع اسرائیل و حامیان آن را واداشته تا شعارهای خوش رنگ و لعاب خود را کنار بگذارند و چوب حراج بر اعتبار ساختگی خود بزنند. همچنین موجب شده است مردم آزاده کشورها رودرروی دولت‌های استکباری بایستند و به آن‌ها اعتراض کنند.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها