کد خبر: 694689
تاریخ انتشار :

عکس شوکه کننده پژمان بازغی با لباس زندان | چه اتفاقی برای پژمان بازغی افتاده است؟

در ادامه عکسی دیدینی از پژمان بازغی در فیلم سینمایی جوجه تیغی با گریم متفاوت را مشاهده می کنید

عکس شوکه کننده پژمان بازغی با لباس زندان | چه اتفاقی برای پژمان بازغی افتاده است؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش پایگاه خبری قاب امروز :عکسی از پژمان بازغی در کنار دخترش را در ادامه مشاهده می کنید که بسیار جالب و دیدنی است آشنایی پژمان بازغی با بازیگری به دورانی بر می گردد که در دانشگاه آزاد لاهیجان در رشته مهندسی معدن تحصیل می کرد. پس از اینکه وارد سینمای جوانان مرکز گیلان می شود به طور جدی فعالیت بازیگری را دنبال می کند و همین پیگیری باعث می شود که در سال ۱۳۷۳ اولین فیلم خود را به کارگردانی مجید فهیم خواه با نام اعتراف بازی کند. پژمان بازغی در ادامه راه با بازی در سریال خاطره انگیز و پر بیننده آژانس دوستی به شهرت و محبوبیت بسیاری دست می یابدوپس از آن با بازی در چند فیلم سینمایی جایگاه خود را به عنوان بازیگری توانا در تلویزیون و سینما تثبیت می کند.

نحوه مشهور شدن پژمان بازغی

پژمان بازغی در سال 1380 در سریال «زیر آسمان شهر» بازی کرد و سپس در سریال «گم گشته» به کارگردانی رامبد جوان حضور یافت که موجب شناخت بیشترش شد اما از سال 1386 و از سریال «مرد هزار چهره» که در آن پژمان بازغی در کنار مهران مدیری حاضر شد استارت شهرت بازغی خورد.

پژمان بازغی یک پرسپولیسی  دو آتیشه است به طوری که پیراهن شماره 34 تیم پرسپولیس به او اهدا شده است. بازغی اغلب برای تماشای بازی های ملی به ورزشگاه آزادی می رود و عشق و علاقه او به فوتبال به حدی بود که در رقابت‌های جام‌جهانی 2006 آلمان به همراه تیم ملی فوتبال 2 هفته در فرانکفورت آلمان حضور داشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها