کد خبر: 694733
تاریخ انتشار :

توزیع رایگان کالابرگ الکترونیک 3 میلیون تومانی؛ امشب | چگونگی خرید با کالابرگ الکترونیک

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: پوشاک متعارف و عفیفانه به عنوان یک کالای راهبردی برای اعضای خانواده ها با هدف ساماندهی حوزه مد و لباس باید مشمول کالا برگ الکترونیکی شود.

توزیع رایگان کالابرگ الکترونیک 3 میلیون تومانی؛ امشب | چگونگی خرید با کالابرگ الکترونیک
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

فاطمه محمدبیگی روز پنجشنبه در چهارمین نشست کارگروه ساماندهی مد و لباس استان قزوین ضمن بیان این مطلب تصریح کرد: می‌توان از ظرفیت کالابرگ الکترونیکی در حوزه پوشاک استفاده کرد و بعدها نیز بن پوشاک هم برای آن قرار داد، یعنی ما می‌توانیم لباس را به عنوان یک کالای فرهنگی و راهبردی مشمول کالابرگ الکترونیکی قرار دهیم.

وی اضافه کرد: در این طرح می توان با کمک کالابرگ الکترونیکی برای آقایان کت و شلوار با پارچه ایرانی، برای بانوان یک لباس مناسب و عفیفانه و برای کودکان لوازم التحریر متناسب با ذائقه فرهنگی آنان قرار داد.

محمدبیگی تصریح کرد: بانوان به صورت طبیعی از پوشش های طبیعی و عفیفانه استقبال می کنند و متاسفانه به علت نبود البسه مناسب به سمت لباس های نامتعارف می روند، طی تحقیقاتی در یک مقاله خارجی نشان داده شده کسانی که پوشش مناسب و حرفه ای متناسب با شغل خود را دارند و از البسه پوشیده و هارمونی رنگ های سنگین تر استفاده می کنند، ۲۰ درصد در کارهای اقتصادی و سرمایه گذاری موفق تر هستند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تا مادامی که پول، اعتبار و بودجه تامین نشود، نمی توان جریان فرهنگی را تقویت کرد، حتی حضرت خدیجه (س) نیز اموال خودشان را برای ترویج اسلام در اختیار پیامبر اسلام (ص) برای این موضوع قرار دادند.

محمدبیگی با بیان اینکه باید سکوهای فروش لباس متعارف و عفیفانه را تقویت کرد، یادآور شد: به طور حتم با تقویت سکوهای ثابت فروش البسه متعارف و عفیفانه،‌ همه بانوان حتی کسانی که چندان توجهی به حجاب ندارند، از این لباس‌ها استقبال خواهند کرد.

نماینده مردم قزوین،‌ آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر خودمان برای خودمان تعیین تکلیف نکنیم، دیگران برای ما تعیین تکلیف خواهند کرد، سامانه جامع تجارت، شناسه شیما، تعیین کالاهای فرهنگی و استراتژیک، حمایت از البسه عفیفانه و دستورالعمل تبلیغاتی برای مد و لباس اگر مورد بی توجهی قرار گیرد، فرهنگ بیگانه جایگزین آن خواهد شد.

محمدبیگی تصرح کرد: دولت سیزدهم و مجلس یازدهم که کارگروه ساماندهی مد و لباس را احیا کردند، انتظار داشتیم سرعت کارها بیشتر باشد ولی خیلی کند است، نکته بعدی این است که مشارکت صمت در این زمینه بایستی بیش از پیش افزایش پیدا کند، یکی از این موارد اعطای تسهیلات به زنان کارآفرین و مشاغل خانگی به افرادی است که مورد تایید این کارگروه و شناسه شیما قرار می گیرند.

وی همچنین یادآور شد: کشور متاسفانه در حوزه تبلیغات مد و لباس مشکل دارد و تقریبا این موضوع در تلفن‌های همراه و فضای مجازی کاملا مشهود است،‌ از آنجایی که اصالت و فرهنگ مردم قزوین بسیار غنی و با قدمت بوده و با استان های دیگر کاملا متفاوت است، وظیفه ما سنگین تر شده و باید کارهای بزرگتری را در این رابطه برعهده بگیریم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها