کد خبر: 695000
تاریخ انتشار :

پیش‌بینی سروری از برنامه احتمالی اصلاح‌طلبان برای انتخابات

نایب‌رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: کناره‌گیری، حضور مشروط، سکوت و مشارکت همه‌جانبه در انتخابات از راهبردهای طیف‌های مختلف اصلاح‌طلبان است و جریاناتی میان آنان با محوریت کارگزاران ممکن است باهم ائتلاف کنند.

پیش‌بینی سروری از برنامه احتمالی اصلاح‌طلبان برای انتخابات
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پرویز سروری در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به اهمیت میزان مشارکت در انتخابات پیش‌رو گفت: برخی مشارکت را مولود رقابت می‌دانند و می‌گویند باید رقابت درون گفتمانی شکل بگیرد اما این تحلیل کاملی نیست. فلسفه وجودی شورای ائتلاف، همگرایی و هم‌افزایی نیروهای انقلاب برای بالا بردن ظرفیت برای رقابت برون گفتمانی است.

نایب‌رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب افزود: مشارکت اولویت است و باید در راستای شکل‌گیری مجلسی باشد که با منویات رهبری همسو است. وظیفه ما رقابت‌سازی نیست اما به عنوان شورای ائتلاف وظیفه داریم هم‌افزایی را توسعه دهیم تا جریان انقلاب زیر یک چتر و با قدرت حرکت کند.

سروری با اشاره به فعالیت‌های انتخاباتی اصلاح‌طلبان، گفت: کناره‌گیری، حضور مشروط، سکوت و مشارکت همه‌جانبه از راهبردهای طیف‌های مختلف اصلاح‌طلبان است و جریاناتی میان اصلاح‌طلبان با محوریت کارگزاران ممکن است باهم ائتلاف کنند.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها