کد خبر: 695593
تاریخ انتشار :

جزئیات جدید از مبلغ دور جدید سود سهام عدالت | سود سهام عدالت از این تاریخ واریز می شود

رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه مالی و خدماتی سازمان بورس گفت: در خصوص واریز به موقع سود سهام عدالت از سمت شرکت‌ها پیگیری ویژه انجام می‌گیرد.

جزئیات جدید از مبلغ دور جدید سود سهام عدالت | سود سهام عدالت از این تاریخ واریز می شود
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سعید واشقانی فراهانی، مدیر امور نظارت بر مؤسسات مالی و خدماتی در سازمان بورس، اظهار داشت که سازمان بورس اطمینان از پرداخت به‌موقع سود سالیانه شرکت‌ها را دنبال می‌کند. ایشان تأکید کردند که این مسأله محدود به شرکت‌هایی که در سهام عدالت سرمایه‌گذاری کرده‌اند نیست، بلکه تمامی شرکت‌هایی که در سازمان بورس ثبت شده‌اند باید طبق مقررات، سود سهام‌داران را به‌موقع پرداخت کنند و این موضوع همیشه از سوی سازمان بورس مورد توجه بوده است.

این مقام مسئول در ادامه عنوان کرد: در خصوص واریز به موقع سود سهام عدالت توسط شرکت‌های سرمایه پذیر پیگیری ویژه انجام می‌گیرد و هفته‌ای چند بار این موضوع توسط سازمان بورس و شرکت سپرده گذاری مرکزی انجام می‌شود تا سریع‌تر سود‌ها پرداخت شود.

رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه مالی و خدماتی سازمان بورس می‌گوید: هر شرکتی که در پرداخت سود تخلف کند مطابق مقررات موضوعه از جمله ماده ۲۴۰ لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارت و ماده ۱۵ قانون توسعه ابزار‌ها و نهاد‌های مالی جدید با آن‌ها برخورد خواهد شد و بر اساس موارد هم پرونده تشکیل می‌دهیم.

تا پایان آذر ماه، دولت احتمالاً دو واریزی برای خانوارها خواهد داشت. نخست، یارانه نقدی که به صورت ماهانه و هر ماه پرداخت می‌شود و همچنین سود سهام عدالت. مبلغ یارانه نقدی برای هر فرد بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان است و بر اساس دهک درآمدی فرد متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال، یک خانواده ۴ نفره که در دهک چهارم قرار دارند، مبلغ یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان را دریافت خواهند کرد. لازم به ذکر است که این اطلاعات مربوط به احتمالات و تصمیمات دولت در زمان ارائه پاسخ می‌باشد و برای اطلاعات دقیق‌تر بایستی از منابع رسمی و پیگیری‌های مربوطه استفاده شود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها