کد خبر: 695677
تاریخ انتشار :

رد همسان سازی حقوق بازنشستگان توسط شورای نگهبان؟ | جزئیات جدید از همسان سازی حقوق بازنشستگان در سال جدید

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: نظر دولت این است که برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان منابع مالی ندارد و بر این اساس، احتمال دارد این مصوبه از سوی شورای نگهبان رد شود.

رد همسان سازی حقوق بازنشستگان توسط شورای نگهبان؟ | جزئیات جدید از همسان سازی حقوق بازنشستگان در سال جدید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش پایگاه خبری قاب امروز :در ابتدای امسال بارها اخباری درباره افزایش مجدد حقوق بازنشستگان به گوش رسید که اجرای این حکم مستلزم همسان سازی حقوق بارنشستگان است. در چند ماه اخیر در چند مرحله معوقات حقوق بازنشستگان به همراه حقوق ماهیانه آنها برایشان واریز شده است اما با توجه به رشد تورم حقوق بازنشستگان کفاف معیشت آنها را نمی دهد.

ولی اسماعیلی با اشاره به تصویب موضوع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با شاغلان در طول اجرای قانون برنامه هفتم توسعه، اظهار داشت: مجلس در مصوبه‌ای مقرر کرد که به منظور عدالت در پرداخت حقوق شاغلان و بازنشستگان و نیز متناسب‌سازی، حقوق بازنشستگان طی سه سال با ۹۰ درصد حقوق و فوق العاده‌های مستمر شاغلان مشابه و همتراز متناسب‌سازی شود.

همسان سازی حقوق بازنشستگان 

وی بیان کرد: منبع درآمد برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مواردی چون عرضه اوراق بهادار و پرداخت بدهی دولت به سازمان تأمین اجتماعی است. ما به دنبال آن بودیم که همسان سازی حقوق بازنشستگان به گونه‌ای در مجلس تصویب شود که قابلیت اجرا داشته باشد و مصوبه‌ای دقیق و محکم باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها