کد خبر: 696127
تاریخ انتشار :

توضیحات مهم قالیباف درباره خبر گلایه شان از رهبری

محمدباقر قالیباف درباره شایعه گلایه به رهبری پیرامون فرمایشات ایشان درخصوص‌ عدم مداخله نمایندگان در عزل و نصب‌ها، تاکید کرد: این مطلب کذب محض است.

توضیحات مهم قالیباف درباره خبر گلایه شان از رهبری
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در روزی که ابراهیم رئیسی به مناسبت روز دانشجو به دانشگاه شهید بهشتی رفته بود، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس نیز راهی دانشگاه علوم و تحقیقات شده بود.

او روز گذشته در بخشی از اظهاراتش در جمع دانشجویان درخصوص شایعه گلایه به رهبری پیرامون فرمایشات ایشان درخصوص‌ عدم مداخله نمایندگان در عزل و نصب‌ها، تاکید کرد: بنده این مطلب را از جای دیگر شنیدم، این مطلب که بنده از رهبری گله کنم یا مطلبی این چنین منتقل کرده باشم کذب محض است. مگر می‌شود ما برای آقا تعیین تکلیف کنیم یا بگوییم چه مطلبی بفرمایند؟ اصلا چنین نیست، اتفاقاً من هم عکس این را گفتم و در یکی از جلسات به ایشان پیشنهاد دادم اگر شما این توصیه را تکرار کنید، موثر است و در مجلس هم تلاش کردم با مسأله دخالت در عزل و نصب‌ها برخورد شود.

وی در ادامه با بیان اینکه من شخصاً از افرادی بوده‌ام که حتی جلوی دخالت‌ها در برخی از عزل و نصب‌ها را گرفته‌ام، اظهار داشت: حضرت آقا فرمودند که در مجلس قومیت گرایی نکنید. بعضی از دوستان ما در مجلس این کار را کردند که بنده خودم با یکی از این افراد که در مجموعه هیأت رئیسه بود برخورد کردم به این معنا که برای مدتی فرصت اینکه روی صندلی رئیس مجلس در زمانی که من در صحن مجلس نبودم بنشیند را ندادم که از من سوال کرد چرا به من صندلی نمی‌دهید که به او گفتم دلیل آن روشن است چرا که من و شما از حضرت آقا شنیدیم که نباید براساس قومیت تصمیم گیری کنیم اما شما از این صحبت‌ها می‌کنید؛ من نمی‌توانم شما را از مجلس بیرون کنم اما این فرصت را به شما نمی‌دهم چرا که به فرمان حضرت آقا عمل نکرده و یا ناقص اجرا کردید.

رئیس مجلس در ادامه تأکید کرد: اکنون که پشت این تریبون هستم می‌گویم حتی یک مورد در عزل و نصب‌ها از سطح وزیر گرفته تا پایین ترهرگز دخالت نکرده و حتی پیشنهادی نیز نداده‌ام و صرفاً اگر مورد مشورت رئیس جمهور قرار می‌گرفتم اعلام نظر کرده‌ام آن هم در شرایطی که رئیس جمهور افراد را معرفی می‌کرد و از من اولویت میان آنها را پرسید که اعلام مشورت کردم اما حتی برای بررسی هم گزینه ندادم.

منبع: خبرآنلاین

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها