کد خبر: 696232
تاریخ انتشار :

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد:

تلاش برای رفع مشکلات مطرح شده از سوی دانشجویان در اسرع وقت

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جمع دانشجویان خوابگاه الزهرا(س) نقش دانشجویان در حرکت علمی کشور را راهبردی و با اهمیت دانست و گفت: دولت نگاه ویژه‌ای به دانشجویان و امید فراوانی به جنبش نرم‌افزاری که در اختیار کشور قرار خواهند داد، دارد.

تلاش برای رفع مشکلات مطرح شده از سوی دانشجویان در اسرع وقت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، بهرام عین اللهی در جمع دانشجویان خوابگاه الزهرا(س) دانشگاه علوم پزشکی ایران با تبریک ۱۶ آذر و روز دانشجو ضمن گفت‌وگو با دانشجویان و شنیدن دغدغه‌های آنان، اظهار کرد: وزارت بهداشت تلاش دارد تا شرایط مناسبی را برای تحصیل و زندگی دانشجویان فراهم کند. همچنین سعی خواهیم کرد مشکلات مطرح شده توسط دانشجویان در اسرع وقت برطرف شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین بر لزوم توجه رؤسای دانشگاه‌ها به معیشت و رفاه دانشجویان تاکید کرد و گفت: همه سعی ما بر آن است که دانشجویان با خاطری آسوده و بدون دغدغه‌های رفاهی به تحصیل و تولید علم بپردازند.

وی در ادامه به جایگاه پرستاران در کشور اشاره کرد و افزود: پرستاران با ایثار و فداکاری، نقش مهمی در ارتقای نظام سلامت کشور ایفا می‌کنند و وزارت بهداشت، ضمن تلاش برای بهبود شرایط ایشان، قدردان زحمات آنهاست.

به نقل از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر عین اللهی در پایان سخنان خود، از دانشجویان خواست تا ارتباط خود را برای حل مشکلات با مسؤولان بیشتر کنند و گفت: آماده شنیدن نظرات و پیشنهادهای دانشجویان هستیم و از دریافت نظرات دانشجویان استقبال می‌کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها