کد خبر: 696434
تاریخ انتشار :

سردار فدوی: ملتی که به وعده حق الهی باور داشته باشد هیچ‌وقت شکست نخواهد خورد

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به اقتدار وصف‌ناپذیر جبهه مقاومت در سرزمین‌های اسلامی اشاره کرد و گفت: همان‌طور که آیات الهی تصریح دارند؛ کسانی که به تکالیف خود عمل کنند، خداوند نمی‌گذارد هیچگاه در بن‌بست بمانند و روزی‌شان را از جایی که فکرش را نمی‌کنند می‌فرستد، ملتی که به وعده حق الهی باور داشته باشد هیچ‌وقت شکست نخواهد خورد.

سردار فدوی: ملتی که به وعده حق الهی باور داشته باشد هیچ‌وقت شکست نخواهد خورد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سردار علی فدوی در مراسم نخستین سالگرد شهید مختارزاده که شامگاه گذشته در حرم بانوی کرامت برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری فاطمیه، با بیان این که اهل‌بیت (ع) تجلی سیره نبوی برای تحقق وعده‌های الهی هستند، اظهار کرد: وعده الهی راجع به حکومت بر حق اسلامی یعنی همان حکومت بقیه الله(عج) که همه عالم از آن بهره‌مند می‌شوند تخلف‌ناپذیر بوده، برای همه بندگان خدا بهترین دوران خواهد بود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که انقلاب اسلامی از همان روزهای ابتدایی ندای دفاع از مظلوم و مخالفت با ظالم را در نهضت اسلامی خود سر داد، عنوان کرد: وقتی امام خمینی(ره) آمریکا را ام‌الفساد و رژیم صهیونیستی را جانی کودک کش معرفی کرد؛ دشمنان اسلام که تشکیل حکومت مبتنی بر اندیشه اسلامی را برنمی‌تابیدند، با انقلاب اسلامی مخالفت کردند.

فدوی با تأکید بر این که در نبرد حق و باطل همواره این جبهه حق است که پیروز میدان می‌شود، تصریح کرد: مطمئن باشید اگر دشمنان اسلام و انقلاب و همه ایادی آن در این ۴۵ سال عمر انقلاب، حتی یک پیروزی به دست می‌آوردند، با سلطه رسانه‌ای که در اختیار دارند، گوش جهانیان را کر می‌کردند؛ بر اساس آیات صریح الهی در نبرد دائمی حق و باطل و حزب‌الله با حزب شیطان، این حزب خداست که همواره پیروز است، چرا که این خداوند است که پیروزی جبهه حق را اراده نموده است.

 جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر این که همواره باید رصد و مراقبت و مواظبت داشته باشیم تا در حزب خدا و در جبهه حق حضور یابیم، بیان کرد: سال گذشته همه خبیثان عالم متفاوت با تقابل‌های پیشین، فتنه بزرگ و جنگ تمام‌عیاری را علیه انقلاب اسلامی به راه انداختند؛ اینان تصور می‌کردند با ابزارهایی که در دست دارند می‌توانند انقلاب اسلامی را شکست دهند؛ حال‌آنکه این فتنه باعث شد تا در داخل کشور آنهایی که ۴۴ سال از قبل انقلاب بهره برده بودند، در این فضا خود را لو دهند و همان حرف‌های آمریکا را تکرار و دستورات او را اجرا کنند.

فدوی ضمن اشاره به این که بی‌شماری دلدادگان انقلاب اسلامی در جبهه حق و حزب خدا و ایثار و جان‌فشانی ایشان توطئه‌های شوم دشمنان را نقش‌برآب کردند، یادآور شد: دلدادگان انقلاب اسلامی همواره میدان‌دار دفاع از انقلاب و اسلام هستند؛ رزمندگان برای این که خبیثان عالم به اهدافشان نرسند زحمت فراوانی را متحمل و با ایثار و شهادت دسیسه شوم کشته‌سازی خبیثان عالم را عقیم ساختند. قدرت انقلاب اسلامی به چنان عظمتی رسیده که دشمنان انقلاب از درک بزرگی آن عاجز هستند.

 وی کودک کشی و قتل‌عام زنان و پیران را بزرگ‌ترین شکست راهبردی در کنار شکست‌های تاکتیکی و عملیاتی خبیثان جبهه باطل آمریکا و همراهان او در غزه توصیف کرد و گفت: آشکار شدن دروغ بزرگ صهیونیست‌ها برای ملت‌های جهان از دیگر شکست‌های مفتضحانه رژیم غاصب صهیونیستی است.

 جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: قتل عام زنان و کودکان غزه جزء نمایان سازی چهره واقعی جنایتکاری و اشغالگری ظالمانه صهیونیست‌ها چیزی دیگری برایشان نخواهد داشت.

فدوی جنگ اقتصادی، رسانه‌ای و فضای مجازی را از دیگر جبهه‌های تقابل گفتمان انقلاب اسلامی با استکبار جهانی دانست و با بیان این که شیطان بزرگ در جنگ اقتصادی همه ملت ایران را نشانه می‌گیرد، یادآور شد: در عین شناخت درست و دقیق تکالیف، باید عزم و جزم خود را برای عمل مومنانه با اخلاص به تکالیف در پیش گیریم؛ چرا که خداوند بهترین نتیجه را پیش روی صادقان مسیر الی الله قرار می‌دهد.

 وی به اقتدار وصف‌ناپذیر جبهه مقاومت در سرزمین‌های اسلامی اشاره کرد و گفت: همان‌طور که آیات الهی تصریح دارند؛ کسانی که به تکالیف خود عمل کنند، خداوند نمی‌گذارد هیچگاه در بن‌بست بمانند و روزی‌شان را از جایی که فکرش را نمی‌کنند می‌فرستد، ملتی که به وعده حق الهی باور داشته باشد هیچ‌وقت شکست نخواهد خورد.

فدوی در پایان شهدا را پیش‌قراولان عمل به تکلیف دانست و تصریح کرد: شهدا پیش‌ از این که شهید شوند، به راه حق ایمان یافتند، همچون مقتدایشان با دلی آرام و قلبی مطمئن به دیدار خدا شتافتند.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها