کد خبر: 696628
تاریخ انتشار :

جانشین فرمانده‌کل انتظامی:

اراذل و اوباش باید در صحنه ادب شوند

بنا به گفته جانشین فرمانده‌کل انتظامی اراذل و اوباش کسانی هستند که ایجاد رعب و وحشت می‌کنند و شهر را برای شهروندان ناامن می‌کنند، این افراد خط قرمز پلیس هستند و باید در صحنه ادب شوند.

اراذل و اوباش باید در صحنه ادب شوند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

تسنیم نوشت: قاسم رضایی، جانشین فرمانده‌کل انتظامی در پاسخ به اینکه آیا طرح‌های پلیس برای مقابله با شرارت اراذل و اوباش همچنان ادامه دارد یا خیر، اظهار کرد: برای اراذل و اوباش هیچ حقی قائل نیستیم، آن‌ها اجازه ندارند در کوچه و خیابان‌ها برای شهروندان ایجاد رعب و وحشت کنند.

رضایی تصریح کرد: البته نزاع و درگیری را نتیجه رفتار‌های اراذل و اوباش نمی‌دانیم و امکان دارد بین افراد مختلف جامعه پیش بیاید.

وی با بیان اینکه در زمان حاضر اراذل و اوباش سطح‌دار نداریم، گفت: اراذل و اوباش کسانی هستند که ایجاد رعب و وحشت می‌کنند و شهر را برای شهروندان ناامن می‌کنند، این افراد خط قرمز پلیس هستند و باید در صحنه ادب شوند. 

جانشین فرمانده‌کل انتظامی خاطرنشان کرد: اراذل و اوباشی که سابقه‌دار هستند، تحت کنترل پلیس هستند و به‌تناوب به کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها دعوت می‌شوند و اگر خطایی کنند سریعاً با آن‌ها برخورد می‌شوند.

توقیف ۳۰۰۰ خودروی شوتی از ابتدای سال تا کنون

رضایی با اشاره به نامه اخیر سردار رادان به شورای‌عالی امنیت در مورد برخورد با خودرو‌های شوتی ابراز کرد: خودرو‌های شوتی، خودرو‌هایی هستند که ناهنجاری ایجاد می‌کنند و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی‌کنند؛ این خودرو‌ها جدا از حمل بار قاچاق به‌نوعی رعب و وحشت در جاده‌ها ایجاد می‌کنند.

وی با تصریح به اینکه خودرو‌های شوتی خط قرمز پلیس هستند و با تردد آن‌ها برخورد می‌کنیم، گفت: بیش از ۳ هفته است که طرح ویژه‌ای در خصوص برخورد با این خودرو‌ها اجرا شده است.

جانشین فرمانده‌کل انتظامی اعلام کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۳ هزار خودرو توقیف شده است و نفراتی دستگیر شده‌اند که به‌عنوان قاچاق‌بر تحویل مراجع قضائی داده شده‌اند.

خودروی شوتی در محل توقیف و رفع تخلف شود

سردار رضایی اظهار کرد: به پلیس راهور ابلاغ شده است هرکجا این خودرو‌ها دیدند سریعاً آن‌ها را توقیف کنند و تغییراتی را که در خودرو به وجود آورده‌اند، برطرف کنند، اگر امکان این کار نبود خودرو کاملاً توقیف و به پارکینگ منتقل شود.

وی در پایان گفت: با دستگاه قضایی، دادستان و دیگر مسئولان جلسات متعددی در راستای برخورد و ساماندهی خودرو‌های شوتی برگزار شده است و این طرح‌های پلیس همچنان ادامه دارد.

منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها