کد خبر: 696693
تاریخ انتشار :

آغاز فروش ویژه بهمن موتور به صورت اقساطی آغاز شد | با پرداخت تنها 20 میلیون پیش پرداخت صاحب لاماری ایما و ریسپکت شوید

طبق بخشنامه شرکت آرین پارس موتور کلیه ای متقاضیان می توانند از تاریخ دوشنبه 20 آبان 1402 نسبت به خرید لاماری اقدام نمایند. در این شرایط فروش، قیمت مصوب لاماری، مبلغ یک میلیارد و ۴۳۱ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

آغاز فروش ویژه بهمن موتور به صورت اقساطی آغاز شد | با پرداخت تنها 20 میلیون پیش پرداخت صاحب لاماری ایما و ریسپکت شوید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

طبق بخشنامه شرکت آرین پارس موتور کلیه ای متقاضیان می توانند از تاریخ دوشنبه 20 آبان 1402 نسبت به خرید لاماری اقدام نمایند. در این شرایط فروش، قیمت مصوب لاماری، مبلغ یک میلیارد و ۴۳۱ میلیون تومان در نظر گرفته شده است. موعد تحویل هم ۹۰ روز کاری می باشد؛ این کراس اوور مونتاژی با رنگ های سفید، مشکی، قرمز، سبز و خاکستری عرضه می شود. در شرایط فروش اخیر آرین پارس موتور برای لاماری ایما، سود مشارکت و انصراف اعطا نمی شود و صرفاً سود تاخیر ۳۶ درصد سالانه اعلام شده است.

872094

شرایط ثبت نام لاماری ایما در سامانه یکپارجه

طرح‌های فروش شامل طرح جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده خواهد بود. متقاضیان گرامی در زمان ثبت نام بسیار مراقب انتخاب صحیح طرح خود باشند. جهت سهولت می توانید از کارشناسان ما کمک بگیرید. شرایط عمومی ثبت نام دارا بودن:

 حداقل سن ۱۸ سال

 

      عدم خرید خودرو در ۲۴ ماه گذشته

      نداشتن پلاک فعال

      ممنوعیت انتقال امتیاز خرید به دیگران

 

پس از انتخاب خودرو، متقاضیان باید ظرف ۵ روز نسبت به واریز کامل وجه اقدام نمایند. دانلود بخشنامه پیش ثبت نام طرح جوانی و جایگزینی خودرو فرسوده -لاماری ایما -مرحله دوم آذر 1402

بررسی لاماری ایما

لاماری ایما، یکی از کراس‌اوورهای جذاب در بازار ایران است که ظاهری لوکس دارد. حدود دو سالی هست که این خودرو در ایران عرضه می‌شود و مورد علاقه نسل جوان است. لاماری ایما که توسط آرین پارس موتور مونتاژ می‌شود و محصول سال 2021 دانگ فنگ است. طراحی ظاهری و داخل کابین این محصول تا حدودی با سایر خودروهای چینی متفاوت است و طراحی ظاهری آن نیز بسیار جذاب و جوان‌پسند است.

 

لاماری

طراحی ظاهری لاماری ایما

طراحی ظاهری لاماری ایما بسیار خاص و جذاب است و شباهت زیادی به سایر خودروهای چینی ندارد. در طراحی این خودرو به ترندهای روز توجه شده است و نمای آن بسیار مدرن است. استفاده از المان‌های مدرن در طراحی لاماری ایما بسیار هوشمندانه صورت گرفته است و به همین دلیل، این کراس‌اوور به شدت جوانان را جذب خود می‌کند. خطوط کلی بدنه، هماهنگی خوبی با یکدیگر دارند و به‌کارگیری دی‌لایت‌های باریک و جلوچنجره‌ بزرگ باعث شده است تا این خودرو در نمای جلویی بسیار خشن و جذاب به نظر برسد!

رینگ‌های 19 اینچی به کار رفته در این محصول به خوبی با بدنه خودرو تطابق دارند و ظاهری اسپرت را برای لاماری ایما ایجاد کرده‌اند. فرورفتگی در صندوق و دیفیوزهای اسپرت نیز نشان‌دهنده توجه ویژه طراحان به مُد برای طراحی این محصول است.

 

لاماری ایما

طراحی داخلی لاماری ایما

داخل کابین این خودرو نیز همانند طراحی ظاهری آن مدرن است و در این رده قیمتی، یک سر و گردن از خودروهای هم رده خود بالاتر است. نمایشگر کلاستر و مرکزی در لاماری ایما به صورت یکپارچه طراحی شده‌اند که علاوه بر کاربردی بودن، به مدرن جلوه دادن داخل کابین کمک می‌کند. اکثر کلیدهای فیزیکی روی داشبود حذف شده‌اند و به شکل لمسی درآمده‌اند. دریچه‌های تهویه‌ دایره‌ای شکل نیز به زیبایی هر چه بیشتر داخل کابین کمک نموده است. غریبلک فرمان لاماری ایما از نوع D کات است و صندلی‌ها به صورت ارگونومیک طراحی شده‌اند تا سرنشینان احساس راحتی‌ بیشتری داشته باشند. توجه طراحان این خودرو به استفاده از سبک مینیمال کاملاً محسوس است.

 

لاماری ایما

مشخصات فنی لاماری ایما

 
 

لاماری ایما مجهز به پیشرانه 1.5 لیتری با کد 4A95TD  توربوشارژ است که توانایی تولید 195 اسب بخار قدرت را دارد که شتاب‌گیری مناسبی را ارائه می‌دهد. این پیشرانه توسط کمپانی میتسوبیشی طراحی شده است و از تکنولوژی تزریق مستقیم سوخت استفاده می‌کند. گیربکس به کار رفته در این خودرو از نوع WDCT 7 سرعته است که کیفیت رانندگی بهتری را ارائه می‌نماید.

آپشن و امکانات رفاهی لاماری ایما

 

لاماری ایما با امکانات محدودتری نسبت به رقبا عرضه شد اما همین آپشن‌ها می‌توانند تا حدودی پاسخگوی نیازهای راننده و سرنشینان باشد. این خودرو دارای سقف پانوراما بازشو، دوربین ثبت وقایع رانندگی، فرمان برقی چند حالته EPS، ترمز پارک برقی EPB، سیستم Auto Hold، صندلی راننده مجهز به تنظیمات برقی، سنسور پارک و دوربین دنده عقب با خطوط پویا چراغ‌های جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع، فرمان D شکل با کلیدهای کنترل مولتی مدیا، ، قابلیت انتخاب حالت‌های رانندگی ECO و Sport، دریچه مجزای تهویه برای سرنشینان عقب و کول باکس، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سنسور نور، چراغ خوش‌آمدگویی، نمایشگر 10.25 اینچی لمسی مرکزی، تهویه مطبوع اتوماتیک (تک کاناله) با پنل لمسی و فیلتر تصفیه، کروزکنترل، چراغ‌های روشنایی در روز است.

لاماری ایما

 

مزایای خودروی لاماری ایما

لاماری ایما، یکی از محبوب‌ترین کراس‌اوورهای مونتاژی در ایران است که ارزش خرید بالایی دارد. این محصول نیز همانند سایر خودروها دارای مزایا و معایبی است که قبل از خرید، بهتر است از آن‌ها آگاه باشید. با در نظر گرفتن مزایا و معایب این خودرو قطعاً خرید بهتری تجربه خواهید کرد. مزایای لاماری ایما نسبت به معایب آن غالب است.

      طراحی ظاهری و داخلی جذاب

      عملکرد فنی خوبی

      کابین جادار

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها